معاونت قرآن و عترت ارشاد منتشر کرد

اعلام هزینه‌های برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گزارش عملیات مالی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از طرف کمیته مالی و قراردادهای نمایشگاه قرآن کریم برای شفافیت در هزینه‌های نمایشگاه منتشر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت قرآن وعترت؛ بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیرماه امسال در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با شعار «به سوی فهم قرآن» برگزار شد.

شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نیز در برنامه‌های کمیته‌های  تخصصی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه مطرح بود.

به گفته امیر اشراقی مشاور اجرایی معاون قرآن و عترت با بیان اینکه هزینه‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال ٢٠ درصد نسبت به سال قبل با توجه به گستردگی  فعالیت‌ها و همچنین محیط نمایشگاهی و تورم سالیانه  کمتر شده است بر افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها و عملکردهای کمیته‌های تخصصی تاکید کرد.

بر همین اساس کمیته مالی و قراردادهای نمایشگاه قرآن کریم پس از گذشت ۴ ماه گزارش عملیات مالی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و کریم را منتشر کرد.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان برگزار شده است که در لینک زیر هزینه‌های هر بخش به تفکیک آمده است: هزینه بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 95082618521
  • خبرنگار : 71461