بازی‌های روستایی عشایری در تالش زنده می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش گفت: امسال در برنامه های هفته تربیت بدنی در این شهرستان به زنده‌سازی و اجرای بازی های بومی محلی روستایی و عشایری، توجه ویژه‌ای شده است.

«عیسی نوری زاد» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همایش بازی های روستایی عشایری تالش دوم آبان‌ماه برگزار می شود و در این راستا برنامه های مختلفی از سوی هیئت های ورزشی شهرستان تدوین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش ورزش صبحگاهی در سد ساحلی، مسابقات دو و میدانی مدارس و آموزشگاه ها، والیبال نشسته جانبازان، دارت کارکنان دولت، پیاده‌روی همگانی و بازدید از مرکز ترک اعتیاد را از برنامه های هیئت های ورزشی تالش در هفته تربیت بدنی برشمرد.

وی با تأکید بر این‌که باید امید و نشاط در جامعه افزایش یابد تا مردم بتوانند بهتر و با انگیزه ای بیشتر به زندگی و فعالیت های خود بپردازند و این امر با توسعه ورزش میسر است، خاطرنشان کرد: اثربخشی نیروی انسانی در همه عرصه ها به داشتن نشاط و انگیزه کافی منوط است و برای دستیابی به آن باید ورزش و تندرستی در اولویت توجه مردم قرار گیرد.

نوری زاد با اشاره به این‌که از 26 مهر تا دوم آبان‌ماه، هفته تربیت بدنی است، یادآور شد: شهرستان تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و در اداره ورزش و جوانان این شهرستان 40 هیئت ورزشی فعال است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 95072816790
  • خبرنگار :