به گزارش ایسنا، با قطعی شدن مصلی تهران به عنوان محل برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، این رویداد رسانهای از 14 آبان ماه به مدت یک هفته بر پا میشود.
مهلت ثبتنام قطعی نمایشگاه به پایان رسیده است و در نهایت بیش از 10 هزار متر مربع به نام رسانههای متقاضی ثبت شد. زمان جانمایی الکترونیک هم ۲۵ مهر از طریق وب سایت نمایشگاه اعلام شده است.
سقف متراژ گروههای متقاضی حضور در نمایشگاه برای موسسات مطبوعاتی و خبرگزاریهای عمومی 96 متر، روزنامهها، عمومی و خانواده، دین و اندیشه، آموزشی تخصصی 48 متر و رسانههای فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، کودک و نوجوان، استانی و منطقهای 24 متر تعیین شده است.
امسال علاوه بر حضور موسسات مطبوعاتی که هر کدام با بیش از سه رسانه در نمایشگاه حضور دارند، برای نخستین بار، به رسانههایی که بنابه دلایل مختلف درخواست حضور در یک غرفه را داشتند، امکان ثبت نام داده شد و بسیاری از رسانههای ما امسال مهمان غرفههای یکدیگر هستند به طوری که در نمایشگاه امسال، غرفههایی با حضور 4 تا 7 رسانه خواهیم داشت که به نام یک رسانه ثبت نام کردند.
رسانههای حاضر در نمایشگاه امسال برای برگزاری حدود 200 نشست اعلام آمادگی کردهاند و دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها 20 نشست تخصصی و کارگاه آموزشی برپا خواهد کرد.
پس از تردیدها بریا برگزاری نمایشگاه در مصلی یا شهر آفتاب، در نهایت مانند سالهای قبل نمایشگاه در مصلی و در دو طبقه برپا میشود. احتمال جانمایی وی آی پی اصلی و گروه سیاسی - اقتصادی در طبقه دوم وجود دارد.
به گزارش ایسنا، بالغ بر 800 رسانه امسال در قالب 700 غرفه در نمایشگاه حضور خواهند داشت. بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات 14 تا 21 آبان ماه در مصلی تهران برگزار میشود.
انتهای پیام