بی‌اطلاعی دبیر فدراسیون هندبال از سفر سرپرست جدید

دبیر فدراسیون هندبال در مورد پاسخگو نبودن سرپرست فدراسیون اظهار بی‌اطلاعی کرد و در مورد لیگ برتر نیز گفت: لیگ برتر 25 مهرماه و با حضور هشت تیم برگزار خواهد شد.

فرامرز می‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آغاز لیگ برتر در بیست و پنجم مهر ماه و تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات، اظهار کرد: ان‌شاء‌الله لیگ برتر در 25 مهر ماه و با هشت تیم شروع خواهد شد.

وی در مورد قرعه‌کشی انجام شده در جشن هندبال برای لیگ ستارگان آن‌هم با 12 تیم، گفت‌: لیگ ستارگان که تمام شد، اما در مورد تیم‌های لیگ ممکن است با مدیران باشگاه‌ها جلسه‌ای بگذاریم و به این نتیجه‌ برسیم که یا همان قرعه‌کشی قبل را عملی کنیم و یا قرعه‌کشی جدیدی انجام دهیم.

سخنگو و دبیر  فدراسیون هندبال در مورد اسامی بازیکنان و تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر، اذعان‌ کرد: ان‌شاء‌الله در هفته‌ آتی اسامی را اعلام خواهیم کرد. در هفته‌ آینده تمام اطلاعات را خواهم گفت‌.

می‌آبادی در مورد وضعیت تیم‌های ملی در رده‌های پایه، خاطر نشان کرد: وقتی مسابقات آسیایی تمام می‌شود، فردای آن، تیم‌های رده پایه یک پله ارتقا می‌یابند و فدراسیون باید بلافاصله برای دو سال بعد تیم‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

او افزود: تیم نوجوانان ما که نتوانست در مسابقات آسیایی بحرین حاضر شود، اکنون باید در قالب تیم‌ ‌ملی جوانان قرار گیرد، یعنی این تیم باید در دو سال دیگر در مسابقات آسیایی رده‌سنی جوانان فعالیت کند. ما باید برنامه‌ریزی کنیم و سیاست های فدراسیون را در این زمینه تدوین کنیم.

دبیر فدراسیون هندبال در مورد تمرینات تیم‌ ‌ملی نونهالان نیز، خاطر نشان کرد:  تیم‌ ‌ملی نونهالان چندین جلسه تمرین خود را سپری کرده است. حدود 44 بازیکن جذب این تیم شده‌اند  و بعد از این، این تیم در قالب تیم‌ ‌ملی نوجوانان هندبال فعالیت خواهد کرد.

می‌آبادی ادامه‌ داد: اردوی تیم‌ ‌ملی نوجوانان در کرمانشاه به همت هیات هندبال کرمانشاه و اسپانسر در حال برگزاری است. این تیم خود را برای مسابقات آسیایی دو سال دیگر در رده سنی نوجوانان آماده خواهد کرد. هر چند که طبق اعلام فدراسیون آسیا، ایران در دوره بعدی مسابقات آسیایی، محروم است.

سخنگوی فدراسیون هندبال با بیان این که راهی برای بر طرف کردن محرومیت تیم‌ ‌ملی ایران برای مسابقات  آسیایی 2018 وجود دارد، تاکید کرد : من به شخصه اعتقاد دارم راهی برای بر طرف شدن محرومیت تیم‌ ‌ملی نوجوانان از مسابقات آسیایی دو سال بعد، وجود دارد و ان‌شاء‌الله این تیم در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد.

دبیر فدراسیون هندبال در مورد کادرفنی تیم‌ها در رده پایه، خاطر نشان کرد: تیم نونهالان به همت آقایان سلیمی، فراهانی، اسماعیلی، بهبهان ، مرزوقی و چند مربی دیگر فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون نیز همین کادر با این تیم تمرین می‌کند،  ولی به این مفهوم نیست که ترکیب کادر تیم‌های ملی مشخص شده است.

او با بیان این که فدراسیون باید برای کادر تیم‌های ملی تصمیم بگیرد، افزود: باید با گذشت زمان، فدراسیون برای کادر تیم‌ها برنامه‌ریزی کند و این به این مفهوم نیست که آقای رهبری به عنوان کادر نوجوانان حذف و یا آقای سلیمی در کادر نوجوانان خواهد ماند. در مورد این‌ها در آینده تصمیم گیری خواهد شد.

می‌آبادی زمان تصمیم گیری در مورد کادرفنی را ظرف یک ماه آینده دانست و خاطر نشان کرد: درست است که آغاز تمرینات تیم جوانان (همان تیمی که به بحرین اعزام نشد) دیر هم شده است، اما ان‌شاء‌الله برنامه‌ریزی خواهد شد و این تیم رها نشده است. یک ماهی است فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود باید کمیته‌ فنی تشکیل شود و نقطه نظرات سرپرست فدراسیون در مورد این قضیه اعمال و تصمیم نهایی گرفته شود. باید کادرفنی در همه رده‌های تیم‌های‌ ‌ملی مشخص شود و فکر می‌کنم صرف یک ماه آینده انجام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون هندبال در مورد پاسخگو نبودن سرپرست فدراسیون هندبال، تصریح کرد: سرپرست فدراسیون ظاهرا از سوی وزارت ورزش و جوانان به یک ماموریت رفته است. در این زمینه  اطلاعات زیادی ندارم و کنکاش نمی‌کنم. تنها مواردی که به هندبال مربوط باشد را بررسی خواهم کرد. تنها می دانم ایشان به ماموریتی از سوی وزارت ورزش  و جوانان رفته‌اند که در ارتباط با هندبال هم نیست، ولی این که کجا و چرا رفته‌اند در جریان نیستم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۲ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95071207410
  • خبرنگار : 71552