احسان ارغوانی در گفتوگو با ایسنا با اشاره به موضوعاتی که در برنامه «امروزیها» به آنها پرداخته میشود، گفت: درست است که نهایتاً در اتاق فکر تصمیمات نهایی گرفته میشود، اما با توجه به موضوعاتی که مردم برای ما فرستادهاند، اولویتبندی میکنیم و با در نظر گرفتن ضوابط و قوانین سازمان صداوسیما به آنها میپردازیم. در همین راستا سعی کردیم از فضای مجازی که با جرأت میتوان گفت نصف وقت جوانان امروزی با آن سپری میشود، بهره ببریم؛ به طوری که این موضوع حتی شامل اسپانسر برنامه که یک شرکت اینترنتی است هم شده است. استفاده کردن از اسپانسر فرهنگی کار سختی است؛ مدیران شرکتهای اینترنی قبول کردند حامی ما باشند تا بتوانیم در فضای مجازی فرهنگسازی کنیم و تلویزیون هم از این موضوع استقبال کرد.
ارغوانی درباره ساختار برنامه «امروزیها» و تغییرات ایجاد شده در این فصل از برنامه نسبت به فصلهای گذشته به بیان توضیحاتی پرداخت. او اظهار کرد: با توجه به سابقه و تجربهای که ما در سه سری گذشته برنامه «امروز هنوز تموم نشده» داشتیم، سعی کردیم تغییر ساختارها را به سمت مثبتی پیش ببریم.
او با اشاره به اهداف ساخت این برنامه، گفت: دغدغه اصلی ما برای ساخت این برنامه، زمان پخش آن است؛ از این جهت که زمان پخش برنامه (۱۹-۱۸)، تقریباً زمان مردهای میان جوانان محسوب میشود. ما از فصل اول این دغدغه را داشتیم که به جوانان بگوییم هنوز فرصت دارند و میتوانند خیلی کارها انجام دهند؛ این دغدغه را حتی در اسم برنامه یعنی همان «امروز هنوز تمام نشده» هم نشان دادیم.
ارغوانی با بیان اینکه در فصلهای گذشته تلاش کردیم تا به دغدغههای جوانان بپردازیم، یادآور شد: اما در سری سوم برنامه که اسم آن را هم به «امروزیها» تغییر دادیم، تلاش میکنیم تا برنامه را بهروزتر کنیم و بیشتر به خواستههای جوانان بپردازیم. شاید اینطور به نظر برسد که از نظر دیدگاه مشابه خیلی از برنامهها باشیم، اما از نظر محتوا بسیار متفاوتیم؛ به عنوان مثال ما از ورزشکاران، هنرمندان و خوانندهها دعوت میکنیم و در دو بخش با آنها گفتوگو میکنیم؛ در بخش اول به موضوعاتی میپردازیم که برای جوانان جذابیت دارد و در بخش دوم که بحث اصلی محسوب میشود، به بررسی دیدگاههایی اختصاص دارد که میخواهیم از زبانهای مختلف توسط جوانان شنیده شود. به این ترتیب جوانان میتوانند نظرات خواننده، هنرمند و ورزشکار محبوبشان را درباره موضوعاتی مثل اعتیاد، اشتغال، شبکههای مجازی و... بشنوند.از این طریق جوانان متوجه میشوند اگر افراد محبوبشان امروز به جایگاهی رسیدهاند، یک شبه راه را طی نکردهاند.
تهیهکننده برنامه «امروزیها» با بیان اینکه تلاش کردیم تا ساختار برنامه مطابق با علایق و سلایق جوانان باشد، گفت: مصداق این موضوع را میتوان را در انتخاب دکور شاد، مجری، اسپانسر و ... دید؛ هدفمان این است که همه چیز امروزی باشد و از سبکهای قدیمی استفاده نکنیم و تلاش میکنیم تا با استفاده از این فضا به جوانان انرژی دهیم.
او درباره کمپینهای پیشنهادی برنامه «امروزیها» به مخاطبان، اظهار کرد: این کمپینها را با هدف اصلاح برخی الگوها راهاندازی میکنیم. الگوهایی مثل احترام به بزرگتر، لبخند زدن، شاد بودن، هدیه دادن وغیره. بازخوردها در هفته اول و دوم زیاد باب میل نبود، اما از هفته سوم بازخوردهایی خوبی داشتیم.
به گزارش ایسنا، برنامه امروزی ها با محوریت دغدغه ها و معضلات جوانان در حوزه های مختلف همچون اعتیاد، فضای مجازی، بیکاری، موسیقی، مد، ازدواج، مهاجرت، آشنایی قبل از ازدواج، بازار کار، ثروت، ورزش، تفریح و سرگرمی، و ... از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.
اقشار مختلف همچون، ورزشکاران، خوانندگان، بازیگران، کارشناسان و ... مهمان برنامه امروزی ها هستند.
برنامه «امروزیها» که از شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک پخش میشود، امروز میزبان یک مداح جوان است. حسین طاهری مداح جوان، فرزند محمدرضا طاهری است. او درباره اینکه چطور مداح شده پاسخگوی سوالات پدرام کریمی، مجری خواهد بود.
انتهای پیام