رويکرد اصلي پليس پيشگيري؛ مشارکت همه جانبه مردم در توليد امنيت

جانشين رئيس پليس پيشگيري ناجا، با بيان اينکه توليد امنيت يک وظيفه همگاني است، گفت: هدف پليس پيشگيري مشارکت همه جانبه مردم در توليد امنيت است.

به گزارش ایسنا، سردار " مهدي معصوم بيگي" در مراسم هواپيماي نظم و دوستي با تأکيد بر اينکه حوزه وظيفه پليس پيشگيري بسيار گسترده است و از مرکز تا نقطه صفر مرزي را شامل مي شود، گفت: نوع مأموريت ما به گونه اي است که در واقع نقطه ارتباط نيروي انتظامي با شهروندان هستيم.

وي افزود: به همين دليل امسال در هفته ناجا بيش از 50 برنامه را با هدف مشارکت همه جانبه مردم در توليد امنيت از سوي پليس پيشگيري تدارک ديده ايم.

جانشين رئيس پليس پيشگيري ناجا، خاطر نشان کرد: توليد امنيت يک وظيفه همگاني است و بهره برداري از آن نيز حق عمومي مردم است،بر همين پايه ايجاد فضا و بستر مناسب براي توليد امنيت از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي در ادامه با بيان اينکه رويکرد اصلي ما در اين راه پيشگيري از تخلف است، گفت: باور ما بر اين است که پيشگيري مقدم بر برخورد است و از آسيب جلوگيري مي کند. افزون بر اين مشارکت را بالا برده و بسياري از هزينه ها را حذف مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي مطرح کرد: در برنامه هايي که با محوريت نونهالان در هفته ناجا برگزار مي شود هدف اصلي ما جامعه پذيري در ميان دانش آموزان است چرا که در اين سن جامعه پذيري کودکان موثرتر و ماندگارتر خواهد بود.

وي گفت : اميد است که جامعه اي عاري از هنجارشکني داشته باشيم و به آرمان خود که جامعه صالح اين است دست پيدا کنيم.

گفتني است، مراسم هواپيماي نظم و دوستي به مناسبت هفته ناجا توسط پليس فرودگاه هاي کشور در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد.

براساس گزارش سایت پلیس،  در اين مراسم که با حضور دانش آموزان برگزار شد سردار "معصوم بيگي"  جانشين رئيس پليس پيشگيري و سردار "مهري" فرمانده پليس فرودگاه هاي کشور در جمع دانش آموزان حاضر شدند.

اين مراسم همزمان در 13 فرودگاه ديگر کشور نيز برگزار شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95071005924
  • خبرنگار :

برچسب‌ها