طرح تفنگداران دریایی ارتش آمریکا برای مقابله با پهپادهای کوچک

رئیس فرماندهی عملیات ویژه تفنگداران دریایی آمریکا اعلام کرد، تفنگداران دریایی به دنبال تکنولوژی هستند که بتواند پهپهادهای اعزام شده برای جاسوسی یا کشتار نیروهای آمریکایی را خنثی سازند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جاستین اولسون، رئیس فرماندهی عملیات ویژه تفنگداران دریایی در جریان نمایشگاه "تفنگداران عصر جدید" گفت: تمرکز کنونی ما بر مقابله با پهپادهای بزرگ نیست بلکه بر مقابله با سیستم‌های کوچک است چراکه دشمن از سیستم‌های دستی کوچک استفاده خواهد کرد.

نیک گاگنون، یکی از اعضای تیم فرماندهی عملیات ویژه تفنگداران دریایی گفت: تفنگداران دریایی به دنبال مقابله با چیزی هستند که شما می‌توانید آنها را در قفسه‌های مغازه‌ها پیدا و خریداری کنید.

ژنرال رابرت نلر، فرمانده تفنگداران دریایی به حاضرین در این نمایشگاه گفت: می‌خواهم تا سال 2017 میلادی تمامی گروه‌های مبارز پیاده نظام تفنگداران دریایی بتوانند یک پهپاد را برای نظارت و جاسوسی مستقر و با نسل جدید تهدیدهای پیچیده مبارزه کنند.

وی افزود: چالش بزرگ برای تفنگداران دریایی این است که همزمان با پیشرفت ماشین‌ها از انجام وظایف تکراری به کارهای پویا باید به بهترین نحو پیشرفت کنند تا بتوانند به طور موثر ماموریت‌های خود را انجام دهند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 95071005897
  • خبرنگار : 71477

برچسب‌ها