علمای بحرین تسلیت برای فوت شیمون پرز را محکوم کردند

علمای دین در بحرین اقدام خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه کشورشان در تسلیت به دلیل مرگ رئیس سابق رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المنار، علمای بحرین در بیانیه‌ای اعلام کردند: نظام‌های دیکتاتور که به هجمه به اراده ملت‌ها در منطقه عادت کرده‌اند، سرکشی‌شان را علنی کرده‌اند و بدون هیچ شرم و حیایی، دشمنان امت عربی و اسلامی را دوست می‌دارند و با وقاحت هرچه تمام‌تر خونریزان قاتل و غاصبان وطن‌های ما و اشغالگران قبله نخست مسلمانان و هتک حرمت کنندگان مقدسات و دشمن سرسخت اسلام که همان رژیم خونریز صهیونیستی و جنایت‌کار است را مدح می‌کنند و به آنها تسلیت می‌گویند.

علمای بحرین این سوال را طرح کردند: در سخنان شرم آور وزیر خارجه بحرین که اظهاراتش از تمامی ارزش‌ها و اصول و رویکردهای عربی و اسلامی به دور بوده است، ملی گرایی و عرب گرایی و اسلامی که نظام دیکتاتور در بحرین از آن دم می‌زند، کجاست؟

این بیانیه تاکید کرده است: بزرگترین خیانت، خیانت به امت و وطن‌ها و مقدسات ما است و ملت‌های عربی و اسلامی باید زبان عادی سازی با رژیم غاصب فلسطین و قدس و اراضی عربی را لال کنند و نباید به هیچ وجه اجازه به جریان افتادن طرح ائتلاف با دشمن خونریز را بدهند، حال این امر هر چقدر هم بها داشته باشد. 

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 95071005518
  • خبرنگار : 71457

برچسب‌ها