رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا:

شهرداری و شورای شهر تهران رغبتی برای برگزاری جلسه با مجمع تهران ندارند

یک عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر تهران رغبتی برای برگزاری جلسه با این مجمع ندارند گفت: از ابتدای مجلس دهم تاکنون مجمع تهران و شهرداری و شورای شهر تهران جلسه مشترکی نداشتند که این ناشی از عدم رغبت آن‌ها است.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: علیرغم گذشت بیش از چهار ماه از تشکیل مجلس دهم و مکاتبات انجام شده از سوی مجمع تهران برای برگزاری جلسه مشترک با شورای شهر  و شهرداری تهران تاکنون این جلسه برگزار نشده است.

وی افزود: قاعدتا با توجه به مباحث پیش آمده در مورد تحقیق و تفحص از شهرداری تهران باید آن‌ها رغبت بیشتری برای تشکیل این جلسه جهت رفع ابهام از نمایندگان و مجمع تهران داشته باشند اما این رغبت  علیرغم پیش قدمی مجمع تهران برای برگزاری جلسه دیده نمی‌شود  و شهرداری دربرابر مکاتبات مجمع برای برگزاری این جلسه تنها سکوت می‌کند.

نماینده تهران ادامه داد:  از طرف دیگر ظاهرا شورای شهر تهران نیز متاثر از فضای پیش آمده رغبتی برای برگزاری جلسه مشترک با مجمع ندارند . این در حالی است که تاکنون مجمع تهران دو جلسه رسمی با ا ستاندار و فرماندار و تهران و معاونانشان داشته است.

رحیمی تاکید کرد که درصورت برگزاری این جلسه مشترک قطعا چالش های شهر تهران برای رسیدن به فهم مشترک و اولویت های شهری مورد بررسی قرار می گیرد چون فهم مشترک می‌تواند مسائل و معضلات را با هماهنگی بیشتر حل کند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۹ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95070905023
  • خبرنگار : 71234