نتایج کاردانی فنی حرفه‌ای امروز اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان در روزهای 20، 21 و 13 شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام به موسسه یا دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب افزود: فهرست اسامی ۱۵۶ هزار و ۶۳۹ نفر از پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزشی غیرانتفاعی منتشر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از میان پذیرفته‌شدگان، تعداد ۵۷ هزار و ۲۲۱ نفر زن و تعداد ۹۹ هزار و ۴۱۸ نفر مرد هستند.

توکلی گفت: تمام پذیرفته شدگان نهایی ضرورت دارد برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی محل قبولی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نبودن برنامه خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته شدگان باید بر اساس مفاد اطلاعیه ای که همراه با فهرست اسامی آنها منتشر می شود، در یکی از روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۳ شهریور ماه با در دست داشتن مدارک لازم به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

وی همچنین تاکید کرد: عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان به منزله انصراف از ادامه تحصیل محسوب می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان خاطرنشان کرد: برای شرکت در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزشی غیرانتفاعی تعداد ۲۱۹ هزار و ۸۹۰ ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۹ هزار و ۵۹۴ نفر زن و ۱۳۰ هزار و ۲۹۶ نفر مرد بودند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 95061510093
  • خبرنگار : 71567