ماسکرانو: اگر مسی به تیم ملی برنمی‌گشت گناه می‌کرد

هم تیمی لیونل مسی در بارسلونا با اعلام این که بازگشت این بازیکن به تیم‌ ‌ملی این کشور خبر خوبی بود، عنوان کرد اگر مسی این کار را نمی‌کرد مرتکب گناه شده بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اولاریون، لیونل مسی بعد از ناکامی تیم ملی کشورش در کوپا آمه‌ریکا اعلام خداحافظی کرد،  ولی در ادامه از تصمیم خود برگشت و  در حال‌ حاضر با تیم‌ ‌ملی آرژانتین تمرین می‌کند و اگر مصدومیت او بهتر شود، می‌تواند در دو بازی تیم‌ ‌ملی کشورش در انتخابی جام جهانی روسیه به میدان برود.

خاویر ماسکرانو، هم تیمی سابق لیونل مسی درباره حضور این بازیکن در جمع بازیکنان آلبی سلسته، گفت‌: اگر مسی به تیم‌ ‌ملی باز نمی‌گشت مرتکب گناه شده بود. همه دوست داشتند که مسی را در پیراهن تیم‌ ‌ملی آرژانتین ببینند و خیلی ناراحت کننده و غمگین بود اگر او این دعوت را قبول نمی‌کرد. همه می دانیم که مسی تاثیر بالایی در بازی‌های بین‌المللی دارد و ما دوست داشتیم که این تاثیر ادامه داشته باشد.

مدافع – هافبک ۲۹ ساله بارسلونا و تیم‌ ‌ملی آرژانتین ابراز امیدواری کرد دوران ناامید کننده‌ تیم‌ ‌ملی این کشور در انتخابی جام جهانی روسیه  به پایان برسد.

او در این باره این موضوع گفت‌: آرامش خودمان را حفظ کرده‌ایم و می‌دانیم که می‌توانیم با حفظ آرامش‌مان شرایط را برای صعود به مرحله بعد فراهم کنیم. هنوز بازی‌های زیادی باقی‌ مانده و ما نیز شرایط خوبی برای کسب سهمیه جام جهانی داریم.

آرژانتین در حال‌ حاضر در رده سوم جدول انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار دارد. اروگوئه و اکوادور به ترتیب اول و دوم هستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95061006681
  • خبرنگار : 71460