توضیح بانک ملی درباره "خدمات اینترنتی"

بانک ملی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ‌گونه محدودیتی در ارایه خدمات اینترنتی این بانک ایجاد نشده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این بانک با هدف ارتقای کیفی و یکپارچه‌سازی خدمات اینترنتی به مشتریان و افزایش سطح امنیت در نقل و انتقال وجوه، از امروز دو تغییر در سرویس‌های اینترنتی خود اعمال کرده که پیش از این نیز در دو مرحله، انجام این تغییرات را از طریق سایت خود اطلاع‌رسانی کرده بود. 
بر این اساس، قبل از راه‌اندازی سامانه هوشمند و جدید اینترنتی این بانک (بام)، دو سرویس کارت به کارت و اعلام مانده حساب به صورت مستقیم از طریق لینکی در سایت بانک ملی ایران انجام می‌شد که با راه‌اندازی بام و قابلیت‌های ویژه آن بویژه سطح امنیتی بالا و استقبال قابل توجه مشتریان، این لینک از روز گذشته 12 مرداد، به سامانه اینترنتی بام این بانک منتقل شد.
 بر این اساس در حال حاضر مشتریان محترم می‌توانند برای عملیات کارت به کارت و اعلام مانده حساب اینترنتی از دو سامانه اینترنتی سبا و بام بانک ملی ایران اقدام کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95050108027
  • خبرنگار : 30054