بررسی راه‌های موفقیت در کسب و کار اینترنتی در یک همایش

نشست خبری همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش، صبح امروز در پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این نشست خبری محمدصادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران، حمیدرضا اسماعیل‌خو متخصص بازاریابی دیجیتال، مهدی جبرائیلی متخصص حوزه اقتصاد و تجارت بین‌الملل توضیحاتی درباره همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش ارایه کردند.

جبرائیلی سخنران همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش، با اشاره به روند جهش‌های اقتصادی در جهان، راه‌های موفقیت در کسب و کار اینترنتی را هم‌سو با سازمان استانداردهای جهانی (WTO) دانست و افزود: کشور ما برای ورود به این سازمان به دانش این نوع از کسب و کار نیاز دارد که همایش پیش‌رو در این راستا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشور ما پیشرفت‌های خوبی در این حوزه داشته است، بیان کرد: ما ایرانی‌ها تغییرات را به سختی می‌پذیریم اما در سال‌های اخیر با پیشرفت خوبی در زمینه کسب و کار اینترنتی مواجه بودیم و در این‌باره پیشرفت‌ها و اتفاقات خوبی در راه است.

اسماعیل‌خو از دیگر سخنرانان این همایش، کسب و کارهای الکترونیکی را جزو مواردی دانست که افراد زیادی به آن گرایش دارند و افزود: تجارت الکترونیکی ابزار نیست و یک استراتژی کاملا ضروری است.

مالکی هم به فرهنگ‌سازی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی(E- business) اشاره کرد و گفت: باید در زمینه این  نوع از کسب و کار فرهنگ‌سازی شود؛ شناخت درست، بازاریابی و فروش به کشف حلقه مفقوده اقتصاد ما که همان بحث فروش و بازاریابی است، کمک بسیاری می‌کند.

همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش روز ۲۱ مردادماه امسال در سالن همایش‌های کتابخانه ملی با حضور "مایکل لندر" سخنران برتر حوزه مارکتینگ و برنده جایزه بهترین سخنران آموزشی در این حوزه، شهرام جزایری متخصص اقتصاد، حسین طاهری مدیر هلدینگ ۱۲۸ و مشاور و مدرس بازاریابی و برندینگ اینترنتی و مهدی جبرائیلی، حمیدرضا اسماعیل‌خو و محمدصادق مالکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95050107328
  • خبرنگار : 30054