جزئیات برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور طی روزهای 18 تا 20 مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی در نشست خبری که به مناسبت برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق برگزار شد، با بیان اینکه این اجلاس توسط شهید رجایی بنیان گذاشته شد گفت: آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور است و بیش از 13 میلیون دانش آموز ، خانواده آنها و معلمان مخاطب آن هستند.

وی افزود: بروز رسانی اطلاعات مدیران مناطق و استان ها، بیان برنامه ها، شنیدن مشکلات و تقدیر از زحمات 800 مدیر آموزش و پرورش از جمله اهداف برگزاری این دوره از اجلاس است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه اجلاس سی و سوم طی سه روز از 18 تا 20 مردادماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود گفت: وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی در این سه روز در اجلاس در کنار مدیران مناطق حضور دارند.

ناصری در ادامه درباره هزینه‌های برگزاری اجلاس گفت: سال گذشته هزینه‌های برگزاری اجلاس به 1.5 میلیارد تومان هم نرسید و امسال پیش بینی می شود هزینه ها بیش از این نباشد، امکانات سالن اجلاس سران نیز برای برگزاری اجلاسی با این ابعاد مناسب است.

رئیس ستاد برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور درباره دستاوردهای اجلاس و شنیدن انتقادات در دوره های گذشته گفت: سال گذشته یک فرصت سه ساعته برای طرح سوالات مدعوین منظور شد و وزیر آموزش و پرورش به آنها پاسخ داد و امسال نیز چنین برنامه ای خواهیم داشت.


وی افزود: دبیرخانه اجلاس دایمی است و همکاران سراسر کشور می توانند با ما در ارتباط باشند و پیشنهادات و سوالات خود را از طریق وبسایت اجلاس با ما در میان بگذارند.

ناصری درباره مهمانان ویژه اجلاس گفت:به روال هرساله روسای قوا در اجلاس حضور می یابند و امسال نیز وعده دادند تا در اجلاس حضور پیدا کنند.


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه تقدیر از مدیران اجلاس گفت: از هر استان یک مدیر نمونه انتخاب و از آنها تقدیر می شود.

وی درباره ترکیب سنی و جنسیتی مدیران آموزش و پرورش گفت: معتقدیم بانوان باید سهم پررنگی در سطوح مدیریتی داشته باشند. زمانی که دولت را تحویل گرفتیم 10 مدیر زن داشتیم که اکنون به 18 مدیر رسیده است اما کفایت نمی کند و معتقدیم باید بیشتر از حضور بانوان استفاده شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 95050106916
  • خبرنگار : 71424