حزب‌الله لبنان حمله تروریستی به کلیسای شمال فرانسه را محکوم کرد

حزب الله لبنان جنایت داعش در حمله به کلیسای شمال فرانسه را به شدت محکوم کرد و خواهان اتخاذ موضع یکپارچه علیه تروریسم و حامیانش شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن "جنایت شنیع تروریست‌های داعش" در بریدن سر یک کشیش فرانسوی و به گروگان گرفتن تعدادی دیگر، با خانواده این قربانی و مردم فرانسه ابراز همدردی کرد.

در این بیانیه آمده است: این جنایت ادامه جنایت‌های نامحدودی است که تمامی بشریت را هدف قرار داده و هدف از آن تحریک مستقیم یا غیرمستقیم علیه اسلام و مسلمانان و ایجاد فتنه‌ای میان پیروان مذاهب و ادیان مختلف است.

حزب الله تأکید کرد: باید برای پیشگیری از چنین جنایات شنیعی جلوی کشورها و دولت‌هایی که از تروریست‌ها در منطقه حمایت می‌کنند بایستیم چرا که جهان اکنون به طور کامل در آتش تروریسم می‌سوزد. ما از همگان می‌خواهیم سیاست‌های اشتباه خود را کنار گذاشته و موضعی واحد و جدی علیه تروریسم اتخاذ کنند و در برخورد با حامیان تروریست‌ها سهل انگاری به خرج ندهند.

روز سه شنبه دو فرد مسلح به سلاح سرد به کلیسایی در شمال فرانسه حمله کرده و تعدادی را گروگان گرفتند. این افراد قبل از آنکه به دست نیروهای امنیتی فرانسه کشته شوند سر کشیش این کلیسا را از تن جدا کردند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 95050103595
  • خبرنگار : 71516