بانک صادرات تندیس زرین کیفیت برتر گرفت

هیات داوران دومین همایش ملی کیفیت به پاس اهتمام ویژه بانک صادرات ایران به مقوله مشتری مداری و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تندیس زرین کیفیت برتر در کسب رضایت مشتری را به این بانک اعطا کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، در همایش ملی کیفیت که با حضور بیش از یک‌صد شرکت برتر داخلی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، تندیس زرین برتر کیفیت در کسب رضایتمندی مشتری توسط معاون وزارت معدن، صنعت و تجارات به بانک صادرات ایران اعطا شد.
این جایزه در پی ارایه مستندات عملکرد بارز بانک متبوع در راستای ارتقا بخشی به کیفیت و کمیت خدمات به مشتریان و پیشتازی این بانک در متغیرها و شاخص‌های مرتبط با مشتری مداری صورت پذیرفت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95050101770
  • خبرنگار : 30054