نویر: این یک حماسه واقعی بود

سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان از پیروزی برابر ایتالیا بسیار خوشحال است و از آن به عنوان یک حماسه واقعی یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد در یک چهارم نهایی یورو 2016 برابر ایتالیا به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه پیدا کند. این دیدار در وقت های اضافی و اصلی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان این ژرمن ها بودند که با درخشش نویر موفق شدند با نتیجه 6 بر پنج بازی را به سود خود به پایان رسانند.

نویر در این دیدار چهار ضربه پنالتی را مهار کرد و همین باعث شد تا در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

طبیعی است که او از صعود تیمش به دور بعد بسیار خوشحال باشد. نویر بعد از بازی گفت: با شکست دادن تیم بسیار خوب ایتالیا به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. این یک حماسه واقعی بود. همه ما خوشحال هستیم چرا که یک بازی بزرگ را به سود خود به پایان رساندیم.

او ادامه داد: بر این باور هستم که شایسته این پیروزی بودیم. بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به آنچه که شایسته آن بود دست پیدا کردیم. با وجود آنکه در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم اما در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدیم و به آنچه که شایسته آن بودیم دست پیدا کردیم.
سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان در پایان سخنان خود درباره این سوال که حریف بعدی آنها در نیمه نهایی چه تیمی خواهد بود، پاسخ داد: به احتمال زیاد برابر فرانسه به میدان خواهیم رفت. این تیم در زمین خود بازی می‌کند و از شانس های اصلی قهرمانی است. بازی سختی در نیمه نهایی پیش رو داریم اما ما آماده هر دیداری هستیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۳ تیر ۱۳۹۵ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: یورو ۲۰۱۶
  • کد خبر: 95040106912
  • خبرنگار : 90111