پیروزی مقتدارنه آرژانتین برابر ونزوئلا در کوپا آمه‌ریکا

تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی قاطعی که برابر ونزوئلا به دست آورد، صعود خود را به جمع چهار تیم کوپا آمه ریکا نهایی کرد.

به گزارش ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن تیم ملی فوتبال آرژانتین جشنواره گل به راه انداحت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک ونزوئلا را از پیش رو بردارد و به دور بعد راه پیدا کند.

در این دیدار آرژانتین شروعی طوفانی داشت و در همان دقیقه 8 توسط ایگواین به گل رسید. 20 دقیقه بعد ایگواین گل دوم خود و آلبی سلسته را به ثمر رساند.

ونزوئلا در دقایق پایانی از نیمه نخست صاحب موقعیت گلزنی شد و یک پنالتی را به دست آورد اما مانوئل سیخاس نتوانست آن را تبدیل به گل کند تا نیمه نخست با همین نتیجه دو بر صفر به پایان رسد.
با شروع نیمه دوم لیونل مسی که در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود توانست خودی نشان دهد و در دقیقه 60 گل سوم را به ثمر رساند. در دقیقه 70 ونزوئلا یکی از گل های خورده را جبران کرد اما تنها یک دقیقه بعد لاملا گل چهارم آلبی سلسته را به ثمر رساند تا شاگردان خراردو ماردتینو با اقتدار به دور بعد راه پیدا کنند.

آرژانتین با این پیروزی که به دست آورد به جمع چهار تیم راه یافته به دور بعد اضافه شد. پیش از این آمریکا و کلمبیا توانستند جواز صعود به جمع چهار تیم را به دست آورند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۷:۴۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95032917533
  • خبرنگار : 90111