رئیس سازمان صنعت فارس اعلام کرد:

ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد که واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط در این استان مشمول دریافت تسهیلات شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد که واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط در این استان مشمول دریافت تسهیلات شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، علی همتی چهارشنبه 22 اردیبهشت به خبرنگاران گفت: این اقدام در راستای تحقق شعار سال و برداشتن گام‌های عملیاتی در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان فارس که شامل واحدهای با کمتر از 100 نفر اشتغال‌زایی است، در صورت نیاز به تسهیلات بانکی با هدف فعال شدن یا افزایش تولید و اشتغال، می‌توانند با مراجعه به بخش «تسهیلات رونق تولید» در سایت بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir، درخواست تسهیلات را ثبت کنند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

همتی گفت: تمام درخواست‌ها در کمیته فرعی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور نماینده استاندار، نماینده بانک عامل و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بررسی و متقاضیانی که قادر به فعال سازی واحد تولیدی، افزایش تولید و ایجاد اشتغال باشند، پس از تصویب در این کارگروه برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی، گفت: تامین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و نیز تکمیل ظرفیت تولید آنان در اولویت کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و ارائه تسهیلات رونق تولید نیز در همین راستا انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تمرکز بر واحدهای تعطیل ومشکل‌دار در استان را یکی از فعالیت‌های کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید دانست و افزود: ایجاد رونق در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی، معدنی و طرح‌های نیمه تمام از جمله برنامه های سازمان در استان است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 95022213820
  • خبرنگار :