• یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401062719904
  • منبع : نمایندگی سمنان

شرط استاندار برای بهره‌مندی واحدهای صنعتی از تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سمنان

شرط استاندار برای بهره‌مندی واحدهای صنعتی از تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سمنان

ایسنا/سمنان رئیس کارگروه ستاد تسهیل و استاندار سمنان گفت: اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی مشکل‌دار این استان در ۶ ماهه دوم امسال منوط به انتقال حساب بانکی این واحدها به یکی از شهرستان‌های استان است.

سید محمد رضا هاشمی، ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان درمحل سالن جلسات یادگارامام(ره) استانداری اظهار کرد:همان‌گونه که بانک‌های عامل و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت ویژه در بحث حمایت از واحدهای تولیدی اهتمام دارند، صاحبان صنایع نیز ضرورت دارد در این ارتباط دو سویه پای کار باشند.

استاندار سمنان بااشاره به بهره مندی واحدهای مشکل دار از سهمیه تسهیلاتی کارگروه تسهیل این استان خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه دوم امسال ، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در استان منوط به استقرار حساب‌های بانکی واحدهای تولیدی در بانک های عامل استان است.

وی افزود: از تمامی ظرفیت‌های موجود در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان با رویکرد مثبت استفاده خواهد شد.

استاندار سمنان ادامه داد: بانک‌های عامل استان در بحث تحقق مصوبات تسهیلات اقتصادی سفر ریاست جمهوری به استان به صورت جدی و ویژه بیش از پیش ورود کرده و پای کار باشند.

وی تاکید کرد: بانک‌های عامل استان در بحث پرداخت تسهیلات دامدارکارت، تسهیلات تبصره ۱۸، تسهیلات قرض الحسنه، فرزندآوری و ازدواج اقدامات مطلوب و ارزنده ای داشتند.

هاشمی خاطرنشان کرد: از واحدهای تولیدی و صنعتی استان که در بحث کمک و یاری به موکب های اربعین حسینی در داخل و خارج کشور اهتمام ویژه داشتند، تقدیر و تشکر دارم.

وی تصریح کرد:بخش خصوصی برای تهیه و تامین و همچنین حمل و نقل کالاهای مورد نیاز موکب های پذیرایی در پیاده روی اربعین حسینی از استان، تلاش ویژه‌ای داشتند.

هاشمی بیان ‌کرد: موکب رسانه ای استان یکی از موکب‌های ارزشمند در بحث پیاده روی اربعین حسینی سال جاری در مسیر پیاده روی در کشور عراق بود که در بحث پوشش رسانه ای سایر استان ها نیز یاری رسان بودند.

استاندار سمنان گفت: موکب سفید پوشان متشکل از پزشکان و پرستاران استان که در بحث ویزیت و درمان زائران اربعین حسینی در کشور عراق و مسیر پیاده روی ورود کردند، امری بسیار ارزشمند و حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha