ارائه 130 مقاله به همایش بین‌المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس

دبیر یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی علمی- فرهنگی خلیج‌فارس از برنامه‌های پیش روی این همایش که به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش برگزار می‌شود، خبر داد.

دبیر یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی علمی- فرهنگی خلیج‌فارس از برنامه‌های پیش روی این همایش که به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی علمی-فرهنگی خلیج فارس در روز 25 اردیبهشت 95 در جزیره کیش، گفت: تا کنون حدود 130 مقاله واجد ویژگی های علمی – پژوهشی در محورهای مربوط به فرهنگ، هنر و معماری، گردشگری، ابعاد سیاسی، راهبردی و ژئوپلتیک، تاریخ و باستان‌شناسی و نیز محور جغرافیا و محیط‌زیست خلیج فارس به دبیرخانه همایش ارسال شده‌اند که در این میان تعداد مقالات دریافتی در محورهای زیست‌محیطی وگردشگری خلیج فارس از سایر محورها سهم بیشتری از مقالات را به خود اختصاص داده است.

پورعلی با بیان این‌که این همایش روز شنبه، 25 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، افزود: در مدت برگزاری این همایش، ارائه سخنرانی‌های مقامات و مسوولان و اساتید صاحب نظر در موضوع خلیج فارس و نیز پانل‌های تخصصی در دو نوبت صبح و عصر پیش بینی شده است و مقالاتی در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر همایش اضافه کرد: علاوه بر سخنرانی و ارایه مقالات در بخش جنبی همایش، کتاب مجموعه مقالات همایش رونمایی خواهد شد و با هماهنگی دستگاه های محلی و استانی نمایشگاهی خواهیم داشت که به معرفی خلیج فارس و مزیت های گردشگری و فرهنگی آن می پردازد و موسیقی محلی سواحل و جزایر خلیج فارس اجرا خواهد شد و از برگزیدگان مقالات برتر و اساتید شاخص ملی تقدیر خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.persiangulf-co.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 95020704027
  • خبرنگار : 71191