نشست یک فیلم تحت تاثیر یک اتفاق

تینا پاکروان گفت: حامد بهداد به عنوان بازیگر فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» همان کسی که نقش شهید جهان آرا را در تلویزیون بازی کرده است، پس چرا حالا نباید در یک برنامه تلویزیونی شرکت کند.

تینا پاکروان گفت: حامد بهداد به عنوان بازیگر فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» همان کسی که نقش شهید جهان آرا را در تلویزیون بازی کرده است، پس چرا حالا نباید در یک برنامه تلویزیونی شرکت کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا‌، کارگردان فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» درباره حاشیه‌هایی که به دلیل حضور پیدا نکردن عوامل این فیلم در برنامه‌ی اخیر تلویزیون (نقد چهار) با اجرای علیرضا شجاع نوری ایجاد شده است، گفت: فکر می‌کنم یک جایی باید همه ما در کنار هم بی‌ایستیم و خوب است که این اتفاق در جشنواره فجر بیفتد. چون تمام اهالی سینما و تلویزیون با هم هستند و منفک از یکدیگر نیستند. سینما بدون حمایت تلویزیون نمی‌تواند کار خود را دنبال کند و تلویزیون ایران هم بدون خرید و پخش فیلم‌های سینمایی ایرانی، نمی‌تواند جذاب باشد.

او با بیان اینکه فیلم‌هایی که ما می‌سازیم با مجوز وزارت ارشادی است که زیر مجموعه همین دولت است افزود: ما همه می‌رویم سر صندوق‌های رای و دولتی را انتخاب می‌کنیم، به قوانین احترام می‌گذاریم. پروانه ساخت و نمایش می‌گیریم.آن وقت چطور ممکن است دو مجموعه در این کشور با یکدیگر هماهنگی نداشته باشند.

پاکروان با اشاره به حضور خود و گروه عواملش که برای اهالی رسانه در برج میلاد حاضر شده‌اند گفت: عجیب است که یک رسانه در خود برای عوامل یک فیلم می‌بندد و یک رسانه دیگر در را باز می‌گذارد. همین می‌شود که می‌بینیم فقط در تلویزیون 90 دیده می‌شود چون فقط در آن برنامه است که حرف زده می‌شود.

کارگردان فیلم «خانوم» همچنین به نمایندگی از جامعه تهیه کنندگان‌، یادآور شد: مرده‌ترین وقت اکران فیلم در سینما قبل از جشنواره فیلم بود‌، در حالی که با پخش شدن آگهی‌ فیلم‌ها از ماهواره مردم به ناگاه مطلع شدن و فروش فیلم‌ها بالا رفت. چرا تلویزیون مردم را درگیر این سینمایی که این چنین پتانسیل دارد نمی‌کند؟! آن هم برای فیلم‌هایی که مجوز لازم را کسب کرده است.

پاکروان با ابراز گلایه از برخی رسانه‌ها نسبت به نحوه اطلاع رسانی و انتشار اخبار نادرست درباره وضعیت پخش تیزر فیلم خود در زمان اکران عمومی هم گفت: به لحاظ نشان دادن سازهای موسیقی ‌،آواز‌ و نیز حجاب که یکی دو سانس عقب و جلو بودن آن در سینما و تلویزیون متفاوت است‌، می‌دانم مشکلاتی خواهیم داشت ضمن اینکه به تمام اینها رابعه اسکویی هم اضافه کنید. هرچند برای این موضوع باید از مدیریان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کنم که در این باره ایستادگی و حمایت لازم را انجام دادند تا فیلم مشکلی برای نمایش نداشته باشد.

ستاره اسکندری یکی دیگر از عوامل فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» که سیزدهم بهمن ماه و در دومین روز از جشنواره فیلم فجر در نشست رسانه‌ای این فیلم حضور داشت‌، درباره این فیلم به بازی حامد بهداد در این فیلم اشاره کرد و او را تحسین کرد.

گوهر خیراندیش یکی دیگر از بازیگران این فیلم نیز با اشاره به اینکه یکی از فیلم‌هایش به نام «خانه دیگری» به دلیل پروانه ویدئویی داشتن امکان حضور در جشنواره را پیدا نکرد‌، گفت: در آن فیلم نقش محوری داشتم و انتظار داشتم اگر قرار باشد‌ کاندیدای دریافت سیمرغ شوم به خاطر «خانه دیگری» باشد.

به گزارش ایسنا‌، در نشست رسانه‌ای فیلم«نیمه شب اتفاق افتاد» که ابتدا نام آن «زیبا یک زندگی کوتاه» بوده است‌، رویا نونهالی ‌، مهراب رضایی، هم به عنوان دیگر بازیگران آن حضور داشتند.

نیمه شب اتفاق افتاد

نیمه شب اتفاق افتاد

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 94111308641
  • خبرنگار : 71219