سرمربی تنیس روی میز: شرایط دشوار است/ نباید از تیم ملی توقع زیادی داشت

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران می‌گوید مصدومیت نوشاد عالمیان، برگزاری دیرهنگام انتخابات فدراسیون و صدور دیرهنگام حکم رئیس فدراسیون همگی دست به دست هم داده‌اند تا شرایط این رشته در آستانه دو رویداد مهم دشوار شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران می‌گوید مصدومیت نوشاد عالمیان، برگزاری دیرهنگام انتخابات فدراسیون و صدور دیرهنگام حکم رئیس فدراسیون همگی دست به دست هم داده‌اند تا شرایط این رشته در آستانه دو رویداد مهم دشوار شود.

جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد حضورش در تیم ملی تنیس روی میز ایران به عنوان سرمربی اظهار کرد: تلاش می‌کنم در مدت زمان باقی‌مانده تا رقابت‌های قهرمانی جهان و البته کسب سهمیه المپیک بهترین عملکرد را داشته باشیم، ولی با توجه به مدت زمان اندک باقی‌مانده نباید توقع زیادی داشت.

او ادامه داد: پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان در مالزی در رقابت‌های پروتور مجارستان و آلمان حضور پیدا می‌کنیم و پس از این رقابت‌ها نیز یک اردوی حدودا 20 روزه را در تهران برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران به مصدومیت نوشاد عالمیان اشاره کرد و گفت: متاسفانه با توجه به مصدوم شدن نوشاد عالمیان کارمان دشوارتر شده است. وی نمی‌تواند تیم ملی را در رقابت‌های مجارستان و آلمان همراهی کند. البته یک احتمال بسیار ضعیف برای حضور او در رقابت‌های آلمان وجود دارد ولی با این حال بر اساس تشخیص پزشک نوشاد عالمیان باید استراحت کامل کند.

لطف‌الله نسبی افزود: با توجه به برگزاری دیرهنگام مجمع انتخاباتی و صدور دیرهنگام حکم ریاست فدراسیون و البته فرصتی کمی که تا رقابت‌های جهانی و انتخابی المپیک باقی مانده نباید توقع زیادی از این تیم داشت. ما باید خیلی وقت پیش برنامه‌های خود را برای این دو رویداد دنبال می‌کردیم ولی زمان زیادی را از دست دادیم.

او با بیان اینکه موفقیت در پینگ‌پنگ نیاز به زمان دارد، گفت: با وجود اینکه زمان زیادی را از دست داده‌ایم ولی به هیچ عنوان نا امید نیستیم. ما توانایی زیادی در تنیس روی میز داریم و به موفقیت در رقابت‌های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک امیدواریم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در مورد حریفان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز گفت: در گروه ایران تیم برزیل با در اختیار داشتن دو بازیکن دارای رنکینگ جهانی زیر 100 کمی کار را برای ما سخت کرده است. بلژیک هم تیم نسبتا خوبی دارد و تیم‌های هلند، تایلند و کانادا نیز تقریبا در یک سطح هستند. به نظرم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شانس زیادی برای صعود از گروه خود داریم.

لطف‌الله نسبی افزود: بلافاصه بعد از رقابت های قهرمانی جهان باید خود را برای رقاب‌های کسب سهمیه المپیک آماده کنیم. به نظرم اگر بتوانیم دو سهمیه را برای بازی‌های المپیک 2016 کسب کنیم عملکرد موفق‌آمیزی به شمار می‌آید.

او در مورد تداخل احتمالی برنامه‌های تیم ملی با لیگ نیز گفت: برگزاری لیگ مشکل زیادی را برای ما بوجود نمی‌آورد ولی اگر احتمالا مشکلی در این زمینه پیش بیاید و صدمه‌ای به تیم ملی وارد شود سعی می‌کنیم از طریق فدراسیون زمان لیگ را جابجا کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم شرایط در حال حاضر رو به المپیکی شدن است و ما نیز برنامه‌های خود را تا رسیدن به بازی‌های المپیک ارائه کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۸ دی ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94102816497
  • خبرنگار :