/الکامپ بیست و یکم/

ستاره‌ها در الکامپ

شرکت پردازش اطلاعات و ارتباطات هاماوران در بیست‌و یکمین نمایشگاه الکامپ با معرفی خدماتش حضور دارد.

شرکت پردازش اطلاعات و ارتباطات هاماوران در بیست‌و یکمین نمایشگاه الکامپ با معرفی خدماتش حضور دارد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت پردازش اطلاعات و ارتباطات هاماوران در نمایشگاه الکامپ برای پنجمین دوره شرکت می‌کند و به گفته سمیرا رهبر مدیر روابط عمومی هاماوران، این شرکت دارای اولین و تنها شبکه اجتماعی بومی مخصوص هنرمندان و چهره‌ها است.

این شبکه اجتماعی با نام ستاره‌ها مورد تایید شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه‌اول) بوده و اپلیکیشن ستاره‌ها در سیستم اندروید و IOS نیز طراحی شده و به کاربران عرضه می‌شود.

مدیر شبکه اجتماعی ستاره‌ها ادامه‌داد: با عضویت در اتاق هواداری این شبکه اجتماعی یا نصب اپلیکیشن آن روی موبایل خود می‌توان اخبار ستاره‌های سینما را دریافت کرد.

شرکت پردازش اطلاعات و ارتباطات هاماوران از سال 1382 با نام ICP تاسیس شد و خدمات خود را در زمینه پنل مدیریت پیام کوتاه، نمایندگی ارشد سطح یک و پیام‌کوتاه، نمایندگی فروش، وب سرویس و پنل کاربری پیام‌کوتاه و سامانه قرعه‌کشی عرضه می‌کند.

این شرکت همچنین ارائه دهنده خدمات پیام‌کوتاه اپراتور همراه اول دارای مجوز فعالیت از معاونت رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور است.

شرکت پردازش اطلاعات و ارتباطات هاماوران گواهینامه ISO9001:2008 رعایت مدیریت کیفیت را دارد و همچنین عضو انجمن تجارت الکترونیک ایران است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94092414165
  • خبرنگار : 30054