/ الکامپ بیست و یکم/

فعال‌سازی رایگان پیامک تلفن‌ثابت با کد 021 و 026

مشترکان تلفن ثابت استان‎های تهران و البرز می‌توانند در جشنواره الکامپ آسانک، اقدام به فعال‌سازی رایگان پیامک اینترنتی تلفن ثابت خود کنند.

مشترکان تلفن ثابت استان‎های تهران و البرز می‌توانند در جشنواره الکامپ آسانک، اقدام به فعال‌سازی رایگان پیامک اینترنتی تلفن ثابت خود کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، آسانک ارائه‌کننده انحصاری سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت، همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، فعال‌سازی این سرویس را با 100 درصد تخفیف انجام خواهد داد.

مشترکان تلفن ثابت استان‌های تهران و البرز می‌توانند در جشنواره الکامپ آسانک از 23 تا 26 آذرماه با مراجعه به سایت آسانک نسبت به فعال‌سازی اعتباری سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت خود اقدام کرده تا به‌صورت رایگان از سامانه ارسال و دریافت پیامک و امکانات این سرویس بهره‌مند شوند.

سرویس ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت این امکان را در اختیار مشترکان تلفن ثابت قرار می‌دهد تا با شماره تلفن ثابت خود و با پیش‌شماره‌های 021 و 026، در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر کجای دنیا از طریق سامانه آسانک، ارسال و دریافت پیامک داشته باشند.

با توجه به گسترده شدن پیام‌های تبلیغاتی، اکثر مشترکان تلفن‌همراه به محض دریافت پیامک به ویژه از پیش شماره‌های 1000، 2000 و 3000، قبل از دیدن محتوای پیام، آن را پاک می‌کنند، این درحالی است که ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت موجب اعتبار و هویت‌دار شدن پیام ارسالی شده و حتی در مواردی‌ که شماره تلفن ثابت در دفترچه تلفن گوشی ثبت شده باشد، پیامک ارسالی با نام ثبت شده نمایش داده می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ2015)، به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور از 23 تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و آسانک در سالن 35 غرفه 301 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94092413880
  • خبرنگار : 90136