تیم مهماندوست، رقیب ایران در جام جهانی تکواندو

مراسم قرعه کشی جام جهانی تکواندو در مکزیک برگزار شد و تیم ملی ایران با کشورهای ازبکستان، بلژیک و آذربایجان هم‌گروه شد.

مراسم قرعه کشی جام جهانی تکواندو در مکزیک برگزار شد و تیم ملی ایران با کشورهای ازبکستان، بلژیک و آذربایجان هم‌گروه شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات جام جهانی تکواندو در سال 2015 با حضور هشت تیم برتر جهان در گروه مردان و هشت تیم برتر جهان در گروه زنان از عصر امروز (سه شنبه) در مکزیک آغاز خواهد شد. آیین مراسم قرعه کشی این رقابت ها انجام شد و طی آن تیم ملی تکواندوی ایران که در مسابقات قهرمانی جهان 2015 روسیه عنوان نخست را کسب کرد به عنوان سرگروه گروه اول با تیم های ازبکستان، بلژیک و آذربایجان همگروه شد و در گروه دوم تیم های مکزیک، کره جنوبی، روسیه و آمریکا قرار گرفتند.

هدایت تیم ملی آذربایجان را رضا مهماندوست سرمربی سابق ایران بر عهده دارد.

مسابقات از امشب ساعت 20 به وقت ایران با مبارزات مرحله مقدماتی آغاز می شود و 8 تیم در دو گروه چهار تیمی مبارزه خواهند کرد و در پایان این رقابتها دو تیم از گروه اول و دوم به دور بعد صعود خواهند کرد. رقابتهای مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات نیز از ساعت 18 به وقت محلی فردا (چهارشنبه) پیگیری می شود که به وقت ایران ساعت ۳:۳۰ بامداد روز پنجشنبه (۱۹ آذرماه) است.

در مرحله نیمه نهایی این رقابتها و برای مشخص شدن فینالیست‌ها، تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم رقابت می کند و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه دوم مبارزه خواهد کرد.

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و امید عمیدی در این دوره از رقابتها به مصاف رقبای خود می رود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94091710102
  • خبرنگار :