ابتکار یک شرکت برای توسعه فرهنگ بیمه

بیمه معلم با هدف توسعه فرهنگ بیمه و به خصوص بیمه زندگی، بازی ویژه‌ای را برای نوجوانان و جوانان طراحی کرد.

بیمه معلم با هدف توسعه فرهنگ بیمه و به خصوص بیمه زندگی، بازی ویژه‌ای را برای نوجوانان و جوانان طراحی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سعید گیوه‌چی مدیر بیمه‌های عمر و زندگیبیمه معلم به عنوان بنیانگذار این طرح می‌گوید: فرهنگ‌سازی بیمه به خصوص بیمه زندگی با توجه به نام مقدس معلم که روی این شرکت است، از مهمترین اهداف طراحی این بازی است. بازی class of life که به این منظور طراحی شده، تنها ابتدای راه است و فازهای بعدی در دست اقدام و به اطلاع خواهد رسید.

به گفته وی راه‌اندازی مدرسه بیمه زندگی نیز در این بازی دنبال می‌شود، به طوری که با جمع‌آوری اطلاعات شرکت‌کنندگان در مسابقه، یک بانک اطلاعاتی مناسب برای انتخاب استعدادها در زمینه‌های مختلف بیمه ایجاد می‌شود.

این بازی تحت سیستم عامل‌های ویندوز و اندروید قابلیت اجرا دارد. این بازی که از ابتدای آذرماه سال آغاز شده به مناسبت روز بیمه تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

همچنین هر روز یک تبلت و هر هفته یک لپ‌تاپ طی قرعه‌کشی به برندگان اعطا می‌شود. جوایز بزرگ بازی هم دو کمک هزینه سفر به کیش به مبلغ ۵۰ میلیون ریال و یک جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94090603813
  • خبرنگار : 90136