/13 آبان؛ ایمان و بصیرت/

سالک: 13 آبان سرآغاز بیداری ملت‌های ستمدیده است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران بر علیه ملت‌ها از جمله ملت آمریکا نیست، بلکه مرگ بر سیاست‌های خصمانه آمریکا، استکبار، دروغ، ظلم و ستم، خیانت و جنایت است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران بر علیه ملت‌ها از جمله ملت آمریکا نیست، بلکه مرگ بر سیاست‌های خصمانه آمریکا، استکبار، دروغ، ظلم و ستم، خیانت و جنایت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا- منطقه اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک امروز (چهارشنبه) در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان ماه اظهار کرد: ملت‌های جهان نمی‌خواهند در سرنوشت آنها دخالت شود، ولی امروز مستکبران به حقوق ملت‌ها تجاوز می کنند و در مقابل هیچ قدرتی پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه ابرقدرتها با زورگویی و یک جانبه نگری تلاش می‌کنند قدرت خود را برای حفظ منافعشان بر ملت‌های دیگر تحمیل کنند، افزود: امروز گروهی از ملت‌ها به پیشتازی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار ایستاده‌اند و مانع زیاده خواهی مستکبران شده‌اند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه 13 آبان سرآغاز احیای هویت اسلامی و بیداری ملت‌های ستمدیده است تصریح کرد: هویت اسلامی به معنای فراهم شدن زمینه‌های ظهور، شکست استکبار و نجات از سلطه استکبار است و تنها با استقامت، مقاومت، بیداری و بصیرت ملت و تبعیت از امام (ره)آغاز و با هدایت رهبر معظم انقلاب ادامه یافته است.

سالک ادامه داد: تشکیل حزب الله لبنان، مقاومت فلسطین، بیداری اسلامی در خاورمیانه و آزادی خواهی و اسلام خواهی ملت‌هایی چون عراق و بحرین از نتایج احیای هویت اسلامی است.

وی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران بر علیه ملت‌ها از جمله ملت آمریکا نیست، بلکه مرگ بر سیاست های خصمانه آمریکا، استکبار، دروغ، ظلم و ستم، خیانت و جنایت است.

به گزارش ایسنا،‌مردم اصفهان همانند بسیاری از شهرهای ایران امروز 13 آبان، روز ملی مباره با استکبار جهانی، به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اعلام کردند.

در اصفهان دانش آموزان دختر بسیجی در تجمعی از آمادگاه به سمت میدان انقلاب حرکت کردند و با شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

در تجمعی دیگر در کنار پل خواجو نیز دانش آموزان پسر مراسم را با خواندن قطعنامه‌ای به پایان رساندند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94081308109
  • خبرنگار :