رژه نیروهای مسلح در استان قم برگزار شد

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، الگوبرداری از فرهنگ ایثار و شهادت و عاشورا را ارکان موفقیت ملت عنوان کرد و گفت: امروز قدرت نفوذ ایران تا مدیترانه رفته است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، الگوبرداری از فرهنگ ایثار و شهادت و عاشورا را ارکان موفقیت ملت عنوان کرد و گفت: امروز قدرت نفوذ ایران تا مدیترانه رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، سردار غلامرضا احمدی روز سه شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) با حضور حجج اسلام والمسلمین سعیدی و اعرافی و سیدمهدی صادقی استاندار قم، گفت: اهدافی که دشمن در آغاز این جنگ تحمیلی، برابر با هماهنگی سردمداران جبهه استکبار که امروز داعیه کنترل سلاح‌های کشتار جمعی را دارند و در روزهای جنگ فراهم کننده تجهیزات و منابع مالی تجاوز صدام بودند، همان اهدافی است که امروز از سوی کشورهای 5 +1 تعقیب می‌شود.

وی افزود: کم‌ترین هدفی که در اتاق فکر دشمن تعقیب می شد، تجزیه خوزستان و بخشی از ایران است؛ اولین چیزی که در عملیات 5مهر60 در سنگر عراقی‌ها دیدیم جابه جایی نقشه عراق، تا اندیشمک و شوشتر ایران و بندر امام در کتب درسی آنها بود.

وی خاطرنشان کرد: باید ممنون امام راحل و شهیدان و ملت ایران باشیم که اجازه نداد این کشور به دست متجاوزان بیافتد؛ خوشبختانه امروز ما سربلند هستیم و دشمن ما به هیچ کدام از اهدافش نرسیده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) بیان کرد: اگر بخواهیم ارکانی را برای موفقیت ملت خود منظور کنیم ولی قطعا رکن اصلی و اساسی، ایمان ملت و الگوبرداری از فرهنگ ایثار و شهادت و عاشورا بوده است.

وی ادامه داد: دومین عنصر این ملت رهبری حکیمانه رهبر کبیر انقلاب بود که اجازه نداد ذره ای از این کشور به دست مستکبران بیوفتد و خوشبختانه امروز با مدیریت خلف صالح ایشان دنیا را به حیرت وا داشته ایم.

سردار احمدی گفت: زمانی که سوسنگرد و هویزه ما اشغال شد بسیاری تصورات دیگری در ذهن داشتند ولی امروز می بینیم که قدرت نفوذ ایران تا مدیترانه رفته است.

وی خاطرنشان کرد: پیوند ناگسستنی مردم عزیز ایران با ولایت و نظام اسلامی و شهیدان انقلاب، از رموز توفیق انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94063119885
  • خبرنگار :