برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی؛

تشکیلات خودگردان خواهان برگزاری نشست فوق العاده سران اسلامی شد

تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان برگزاری نشست فوق العاده سران اسلامی جهت مقابله با یورش‌های صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی شد.

تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان برگزاری نشست فوق العاده سران اسلامی جهت مقابله با یورش‌های صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست خود را برای برگزاری نشست سران اسلامی جهت مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و توقف هر چه سریعتر این اقدامات مطرح کرد.

در همین حال، خبرنگار سایت اینترنتی النشره در فلسطین گزارش داد که در جریان درگیری‌های فلسطینی‌ها با ارتش رژیم صهیونیستی که از بامداد امروز رخ داده است، حدود 100 فلسطینی از نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی زخمی شدند.

طبق گزارش النشره، ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک گاز اشک آور و بمب‌های صوتی به نمازگزاران به شدت حمله برده و تلاش کرد آن‌ها را به زور از داخل مسجد بیرون بیندازد و همچنین گلوله پلاستیکی به سمت آن‌ها شلیک کرد.

در همین حال، رامی حمدالله، نخست وزیر فلسطین نسبت به پیامدهای تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس هشدار داده و عنوان داشت، دولت رژیم صهیونیستی مسئولیت نتایج هدف قرار دادن مسجد الاقصی را بر عهده دارد.

همزمان، جنبش حماس نیز تاکید کرد که جرایم رژیم صهیونیستی در حق مسجد الاقصی پیامدهای دشوار خود را خواهد داشت.

جنبش حماس در بیانیه‌ای عنوان کرد، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند جهان عربی و اسلامی را با مسائل داخلی مشغول کند تا طرح از بین بردن مسجد الاقصی را اجرایی کند و به اذن خداوند این رویای اسرائیل هیچ گاه محقق نخواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94062214191
  • خبرنگار : 71457