یک طلا و یک نقره تکواندوکاران ایران در آغاز تورنمنت کره‌جنوبی

آرمین هادی پور قهرمان تورنمنت تکواندوی کره جنوبی شد و امید عمیدی باشکست مقابل نفر اول وزن چهارم رنکینگ المپیک، به مدال نقره رسید.

آرمین هادی پور قهرمان تورنمنت تکواندوی کره جنوبی شد و امید عمیدی باشکست مقابل نفر اول وزن چهارم رنکینگ المپیک، به مدال نقره رسید.

به گزارش ایسنا، تورنمنت آزاد کره‌جنوبی از امروز (چهارشنبه) با رقابت تکواندوکاران اوزان 54- و 87- کیلوگرم مردان آغاز شد که آرمین هادی پور و امید عمیدی نمایندگان ایران بودند.

در وزن 54- کیلوگرم آرمین هادی پور با شکست حریفی از کره در راند دوم رقیب را 12 تایی کرد و 21 بر 9 پیروز شد و به مدال طلا رسید.

هادی پور برای رسیدن به فینال شروع طوفانی در این مسابقات داشت.

وی با پیروزی مقابل دو نماینده از کره جنوبی با نتایج 16 بر 6 و 19 بر 2 و غلبه بر نماینده فیلیپین با نتیجه 27 بر 4 به جمع هشت نفر پایانی رسید.

نماینده وزن اول ایران در ادامه باز هم مقابل حریفی از کره قرار گرفت و 19 بر 4 پیروز شد و در دیدار نیمه نهایی با برتری 19 بر 7 مقابل نماینده فیلیپین راهی فینال شد و در دیدار نهایی با پیروزی مقتدرانه طلایی شد و 20 امتیاز مسابقات را سبد امتیازات خود ذخیره کرد.

در وزن 87- کیلوگرم امید عمیدی با شکست 9 بر 5 مقابل جسور بایکازوف ازبکستانی نفر اول وزن چهارم رنکینگ المپیک به نقره رسید.

عمیدی در راه رسیدن به فینال مقابل 4 حریف کره ای به برتری رسید. وی در ابتدا به دلیل عدم حضور رقیب کره ای به دور بعد رسید و در دیدار بعد خود در راند طلایی پیروز شد. عمیدی در ادامه با شکست دو نماینده دیگر از کشور میزبان با نتایج 9 بر یک و 15 بر 3 به فینال وزن هفتم رسید و در دیدار نهایی به مدال نقره بسنده کرد.

تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94043116631
  • خبرنگار :