جمعی از معلولان کهگیلویه و بویراحمد خواستار بخشش محیط‌بان دنا شدند

رئیس بهزیستی بویراحمد، کارکنان و جمعی از معلولان جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در خانواده مقتول رضایی خواستار بخشش و عفو محیط‌بان دنا شدند.

رئیس بهزیستی بویراحمد، کارکنان و جمعی از معلولان جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در خانواده مقتول رضایی خواستار بخشش و عفو محیط‌بان دنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد، آسمانه‌ عضو هیأت علمی دانشگاه یاسوج‌ به نیابت از معلولان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار‌ از خانواده مقتول مجتبی رضایی، درخواست بخشش محیط بان دنا شد و گفت: جامعه معلولان بویژه معلولان ضایعه نخاعی را افرادی که تنها با صبر و شکیبایی بر آنچه خداوند برایشان مقدر کرده، صبر و به حیات خود ادامه می‌دهند و این قشر عزیز جامعه به لحاظ شرایط جسمانی جزء صبورترین و کم انتظارترین افراد جامعه هستند که از خانواده آقای رضایی خواستار گذشت و بخشش خطای قاتل فرزندشان هستند.

سیدعلی عباس محدث، از کارشناسان بهزیستی شهرستان بویراحمد نیز به نمایندگی از همکاران و خدمتگزاران معلولان شهرستان بویراحمد با اشاره به داستانی در مورد افراد خاص و بندگان مخلص و شاکر خداوند، گفت: معلولان کسانی هستند که معرفت به خداوند داشته و جلوه‌ای از جمال عظمت و بزرگی خداوند هستند.

وی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و نجواهایی که مؤمنین در این شب‌ها دارند، بیان کرد: ما در دعای جوشن کبیر بیش از ۱۰۰۰ اسم عظیم خداوند را یاد کردیم و سوگند دادیم که معرفت به خودش را به ما نشان دهد و ما را سعادتمند دنیا و آخرت کند.

محدث تصریح کرد: معلولان بدون از هیچ پیش نیازی، نماد بندگان خاص و مخلوقان با آبروی خداوند هستند.

وی عنوان کرد: همه‌ی ما معنای ایثار، صبر و گذشت را بارها در کلاس‌های درس از زبان شما شنیدم. تعاریف گذشت، مترادف‌های گذشت، معانی دیگر و همه تفاسیر گذشت را آموختیم اما هیچگاه در میدان عمل آن را تجربه نکردیم. امروز در آزمایشگاه عملی معلم خود نشسته‌ایم و باز هم قرار است گذشت را به عینه تجربه کنیم.

این کارشناس بهزیستی شهرستان بویراحمد در پایان‌ گفت: آنچه باعث شد ما در خانه شما حضور پیدا کنیم، این است که خداوند وعده فرموده که «برخی انسان‌ها را وسیله انتفاع دیگر انسان‌ها قرار داده‌ام» و امروز که شما خانواده محترم مرحوم آقا مجتبی بین دو حق قصاص و گذشت قرار دارید، ما خادمین بهزیستی شهرستان بویراحمد پشت سر این معلولان و بندگان خاص خداوند که تنها زبانشان تحرک دارد، به شاگردی در کلاس عملی گذشت و ایثار شما آمدیم و انتظار خود را چیزی جز بزرگ‌منشی و عزت‌مندی شما نمی‌دانیم.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام بهشتی با اشاره به احادیث از خانواده مرحوم گذشت و عفو قاتل فرزند خود را خواستار شد.

همچنین اسماعیل رضایی پدر مرحوم مجتبی رضایی مقتول حادثه دنا نیز در این دیدار گفت: من شما را معلول نمی‌دانم. شما عزیزترین بندگان خداوند هستید و امروز بر من منت گذاشتید و در خانه خودتان تشریف آوردید.

وی ضمن تشکر از رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد، افزود: گروه‌های مختلفی در این مدت آمدند و خدمتشان بودیم اما این جمع با همه متفاوت هست. ای کاش اطلاع می‌دادید تا من خدمت این عزیزان برسم.

رضایی ضمن یادآوری آنچه در این ایام بر آنها تحمیل و موجب تألم خاطر خود و خانواده‌اش شد، اضافه کرد: پس از صحبت با همه خانواده و اقوام، چنانچه تصمیمی بر آنچه مد نظر شماست، داشتم، یقیناً اولین کسانی که اقدام خود را با حضورشان عملی خواهم کرد، شما خواهید بود.

‌ا

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۵ تیر ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 94042514068
  • خبرنگار :