اشتری تاکید کرد

برخورد پلیس با موجبات نگرانی‌ مردم در ماه رمضان

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مردم شهید پرور و مومن و دیندار شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت خواهند کرد گفت: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با مواردی که موجب نگرانی مردم در این ماه شود، برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مردم شهید پرور و مومن و دیندار شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت خواهند کرد گفت: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با مواردی که موجب نگرانی مردم در این ماه شود، برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه کرمانشاه، سردار حسین اشتری امروز (20 خرداد) در نشست خبری با رسانه‌های استان کرمانشاه، در خصوص برنامه‌های پلیس در ماه رمضان و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار کرد: مانند سنوات گذشته طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی در ماه رمضان ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: پلیس در ماه مبارک رمضان بر حسب وظیفه ذاتی خود با مواردی که موجب نگرانی مردم شود، برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برخوردهای پلیس در این زمینه مطابق با قانون خواهد بود.

سردار اشتری با اشاره به در دستور کار بودن دو برنامه در جهت تخصصی شدن و حرفه‌ای شدن نیروهای انتظامی و نیز استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته در خدمات نیروی انتظامی، اظهار کرد: برنامه داریم تا با آموزش، نیروهای خود را به سمت تخصصی شدن و حرفه‌ای شدن پیش ببریم و این کار از سالهای گذشته شروع شده و در حال حاضر با جدیت بیشتری ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: همچنین در نظر داریم تا با خرید تجهیزات نوین و پیشرفته، از این تجهیزات و تکنولوژی‌ها در انجام ماموریت‌های پلیس استفاده کنیم.

اشتری تصریح کرد: قطعا تامین اعتبار توسط مسئولین کشوری جهت خرید این تجهیزات، تاثیر مستقیمی در نظم، امنیت و آسایش و آرامش مردم و جامعه خواهد داشت.

اشتری در ادامه هدف از سفر به این استان را جمع‌بندی نظارت ستادی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با بازدیدهای میدانی که توسط همکاران در هفته‌های گذشته از تمام مراکز استان و شهرستانها صورت گرفته، جمع بندی‌های اولیه حاکی از ارتقاء مطلوب شاخص‌های امنیتی استان دارد.

وی تصریح کرد: ارزیابی‌های لازم صورت گرفته و در حال جمع‌بندی نهایی اطلاعات و آمار هستیم که خوشبختانه بررسی اولیه شاخص‌ها نشان از ارتقاء امنیت استان نسبت به سالهای گذشته دارد و امیداریم این روند در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94032011369
  • خبرنگار :