برپایی جشنواره‌ی فیلم رضوی در یزد

دبیر جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی از حضور چهره‌های سینمایی کشور در اختتامیه جشنواره فیلم رضوی در یزد خبر داد.

دبیر جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی از حضور چهره‌های سینمایی کشور در اختتامیه جشنواره فیلم رضوی در یزد خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ علی غیاثی ندوشن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، گفت: فیلم‌های برگزیده دوره‌های قبل در حاشیه برگزاری جشنواره اکران می‌شوند.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان حوزه سینما و تئاتر از جمله جدیدترین اقداماتی است که امسال در کنار برگزاری جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی در طول زمان برگزاری جشنواره و در حاشیه آن با حضور هنرمندان، اساتید و پیشکسوتان سینمایی کشور برپا خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم رضوی، با بیان اینکه تعدادی از چهره‌های سینمایی کشور در حوزه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی از استان یزد هستند، گفت: از این چهره‌ها در آیین اختتامیه جشنواره تجلیل می‌شود.

غیاثی ندوشن افزود: رایزنی‌هایی با صدا و سیما و شرکت سروش انجام شده تا فیلم‌های منتخب جشنواره در سالن‌های نمایش شهرستان‌ها، شبکه استانی و یا حتی شبکه‌های سراسری اکران شود.

وی از تشکیل اتاق فکر این جشنواره با حضور 9 تن از کارشناسان و صاحب نظران خبر داد و گفت: اعضاء این اتاق فکر ترکیبی از نیروهای جوان انجمن سینمای جوان، هنرمندان و سازمان‌های فرهنگی و هنری فعال در عرصه فیلم و سینما هستند که از نظرات آنها در راستای افزایش کیفیت جشنواره استفاده می‌شود.

غیاثی ندوشن نوآوری و خلاقیت در برگزاری موفق جشنواره را نتیجه بهره‌مندی از نظرات و مشورت‌های صاحب نظران دانست و ادامه داد: راهنمایی‌های اتاق فکر به ارتقای کیفی برنامه ها کمک می‌کند.

دبیر جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی با بیان اینکه تلاش ما در این جهت است که هر جشنواره نسبت به سال قبل ارتقای کیفی داشته باشد، گفت: ما معتقدیم از جمله دلایل موفقیت یک جشنواره بهره مندی از هم فکری و مشورت متخصصان و صاحب نظران است.

وی با اشاره به اینکه دارالعباده یزد چند دوره میزبان جشنواره خوشنویسی رضوی بود، گفت: از سال گذشته ما میزبانی جشنواره فیلم رضوی را برعهده گرفتیم که امید است، جشنواره سال جاری پربارتر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 94030604129
  • خبرنگار :