احتمال از دست رفتن دو کرسی آسیایی جودو

یکی از اعضای کنفدراسیون جودوی آسیا می‌گوید دو کرسی ایران در این کنفدراسیون در حال از دست رفتن است و احتمال رسیدن آن‌ به نمایندگان کشورهای عربی وجود دارد.

یکی از اعضای کنفدراسیون جودوی آسیا می‌گوید دو کرسی ایران در این کنفدراسیون در حال از دست رفتن است و احتمال رسیدن آن‌ به نمایندگان کشورهای عربی وجود دارد.

محمدرضا نصیرنژاد،‌ عضو هیات رییسه کنفدراسیون جودوی آسیا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه احتمال از دست رفتن دو کرسی آسیایی ورزش جودو برای ایران وجود دارد اظهار کرد: حدود یک ماه پیش جلسه‌ای با رییس کنفدراسیون جودو آسیا داشتیم، ایشان تاکید کردند که من و آقای درخشان همچنان دارای کرسی‌های آسیایی خواهیم بود اما وقتی مدتی پیش به سایت کنفدراسیون آسیا مراجعه کردیم، نام ما دو نفر در آنجا درج نشده بود.

او اضافه کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده که نام ما دو نفر از عضویت کنفدراسیون جودوی آسیا حذف شده است و نتیجه قطعی در این زمینه روز 10 می (20 اردیبهشت) مشخص خواهد شد. به نظر می‌رسد عدم تایید ما از مجموعه ورزش کشور دلیل این اقدام بوده است.

نصیرنژاد با بیان اینکه به عنوان عضو هیات رییسه کنفدراسیون جودوی آسیا و مشاور اول رییس این کنفدراسیون حدود 16 سال است که این سمت را دارم گفت: من پیش از این درخواست کرده بودم که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش من را برای ادامه تصدی این پست تایید کنند.

او ادامه داد: من سیاست نهادهای ورزشی در این زمینه را نمی‌دانم اما مطمئن باشید اگر نام ما دو نفر از کنفدراسیون جودوی آسیا حذف شود این پست‌ها به کشورهای عربی می‌رسد.

نصیرنژاد در پایان اظهار کرد: امیدوارم اشتباهی که در جریان کسب کرسی بین‌المللی وزنه‌برداری پیش آمد، در رشته جودو رخ ندهد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۷:۵۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94020100065
  • خبرنگار :