کلوپ: هوملس دوست دارد به منچستر برود

سرمربی دورتموند اعتراف کرد که ستاره تیمش در خط دفاعی دوست دارد راهی منچستر یونایتد شود.

سرمربی دورتموند اعتراف کرد که ستاره تیمش در خط دفاعی دوست دارد راهی منچستر یونایتد شود.

به گزارش ایسنا، مت هوملس از بازیکنانی است که مشتریان زیادی دارد و چند تیم سرشناس اروپایی دوست دارند او را جذب کنند. هوملس در فصل تابستانی سال گذشته نیز پیشنهادهای زیادی داشت اما ترجیح داد تا در دورتموند باقی بماند.

منچستر یونایتد یکی از تیم‌هایی است که به جذب هوملس علاقه زیادی دارد. به نظر می‌رسد که خود این بازیکن هم دوست دارد تا بازی در شیاطین سرخ را تجربه کند.

یورگن کلوپ سرمربی دورتموند گفت: هوملس به درد منچستر یونایتد می‌خورد. او بازیکنی است که توانایی‌های بسیار بالایی دارد و می‌تواند مهره بسیار تاثیرگذاری برای یونایتد باشد. خود هوملس نیز علاقه دارد که به فوتبال انگلیس و منچستر یونایتد ربود و در این‌باره در حال فکر کردن است.

سرمربی دورتموند ادامه داد: ما دوست داریم ستاره‌ای چون هوملس را حفظ کنیم اما نمی‌دانم چگونه می‌توانم او را متقاعد به ماندن کنم.

قرارداد هوملس 26 ساله با دورتموند دو سال دیگر به پایان می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که او در تابستان سال جاری از دورتموند جدا شود چرا که این تیم نمایش ضعیفی در فصل جاری داشته است و به احتمال خیلی زیاد نمی‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد را به دست آورد و همین می‌تواند زمینه ساز جدایی او باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94012508993
  • خبرنگار : 90111