بوفون: موناکو تیم مرموزی است / به فکر جام جهانی روسیه هستم

دروازه‌بان یوونتوس با خطرناک توصیف کردن موناکو گفت به دنبال این است که در جام جهانی روسیه نیز دروازه‌بان ایتالیا باشد.

دروازه‌بان یوونتوس با خطرناک توصیف کردن موناکو گفت به دنبال این است که در جام جهانی روسیه نیز دروازه‌بان ایتالیا باشد.

به گزارش ایسنا، یوونتوس سه‌شنبه شب در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دیدار رفت میزبان تیم موناکو فرانسه خواهد بود.

جان لوئیجی بوفون پیش از این دیدار حساس در گفت‌وگو با روزنامه اکیپ فرانسه گفت: بازیکنان موناکو درست همان فکری را می‌کنند که ما می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم قرعه ساده‌ای به ما خورده و آنها هم همین فکر را دارند. وقتی شما فکر نکنید تیم برنده هستید، بازنده خواهید شد. البته وقتی هم فکر می‌کنید نسبت به حریف برتر هستید، مشکلاتی پیدا می‌کنید و ممکن است مغرور شوید. ما موناکو را می‌شناسیم و می‌دانیم با تیمی بازی می‌کنیم که آرسنال را حذف کرده است. موناکو تیم سرسختی است و اگر آنها تا این مرحله بالا آمده‌اند، نشان می‌دهد که از کیفیت فنی و ذهنی خوبی برخورداند. آنها با خوش‌شانسی تا این مرحله بالا نیامده‌اند.

کاپیتان یووه ادامه داد: امیدوارم این بازی فصل نباشد؛ چرا که این یعنی ما دیگر بازی مهمی پیش رو نخواهیم داشت. امیدواریم که چنین بازی‌هایی با اعتبار بیشتر در پیش رو داشته باشیم. حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای هر بازیکنی بسیار مهم و حیاتی است و ما می‌خواهیم هر طور شده است در این رقابت‌ها بمانیم و به مراحل پایانی برسیم. تیم ما بازیکنان متفاوتی دارد. خیلی از بازیکنان ما جوان هستند و یک عده هم تجربه زیادی دارند و با جو لیگ قهرمانان آشنا هستند.

دروازه‌بان یوونتوس افزود: به هیچ‌وجه موناکو را دست کم نمی‌گیریم. ما در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم. یوونتوس باشگاهی است که در حال رسیدن به سطوح بالاتر است و اگر می‌خواهیم ثابت کنیم که در ایتالیا و اروپا در جمع بهترین‌ها قرار داریم، چاره‌ای جز شکست دادن موناکو نخواهیم داشت.

جی جی بوفون درباره قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: در حال حاضر دو یا سه تیم در لیگ قهرمانان از نظر تجربه و کیفیت فنی بالاتر از سطح ما قرار دارند ولی در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست. لیگ قهرمانان، جامی است که قهرمانی آن را تجربه نکرده‌ام و البته اگر آن را قبل از دوران خداحافظی‌ام بالای سر ببرم، تعجب نخواهم کرد. ما با تلاش و کار سخت به چیزی که می‌خواهیم به آن دست پیدا کنیم، باور داریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۰:۵۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94012508845
  • خبرنگار : 71460