مسئول بنیاد مهدویت لرستان:

هم‌دلی و هم‌زبانی در امت واحد بودن ‌تجلی می‌یابد

مسئول بنیاد مهدویت لرستان با بیان این‌که باید با عملیاتی شدن شعار سال به ندای رهبر لبیک بگوئیم، گفت: هم‌دلی پیام‌آور اتحاد، هم‌بستگی و دوری از مشکلات است و هم‌زبانی یعنی درک متقابل و محرم یکدیگر شدن ‌برابر ناملایمتی‌ها و تجلی این دو را می‎توان در اتحاد و امت واحد بودن جست‌وجو کرد.

مسئول بنیاد مهدویت لرستان با بیان این‌که باید با عملیاتی شدن شعار سال به ندای رهبر لبیک بگوئیم، گفت: هم‌دلی پیام‌آور اتحاد، هم‌بستگی و دوری از مشکلات است و هم‌زبانی یعنی درک متقابل و محرم یکدیگر شدن ‌برابر ناملایمتی‌ها و تجلی این دو را می‎توان در اتحاد و امت واحد بودن جست‌وجو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این‌که مقام معظم رهبری بارها از دولت‌های متعدد حمایت کرده است انتظار می‌رود که دولت‌مردان با آن صداقتی که از پیش داشتند هم‌اکنون نیز با توده مردم صادق باشند، چون قطعاً مردم به تأسی از حمایت‌های مقام معظم رهبری حامی و پشتیبان نظام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا هستند.

وی ملت را بزرگ‌ترین سرمایه برای دولت دانست و گفت: با توجه به این‌که کشور در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ است که در حال پیشرفت است و در آستانه‌ی تحول در نظام علمی، فناوری و اقتصادی است این نکته را باید در نظر داشته باشیم که لازمه این پیشرفت و تحول هم‌دلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت است.

موسوی ادامه داد: نمونه‌ی بارز هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت را می‌توان در مذاکرات هسته‌ای مشاهده کرد و ما باید با عملیاتی کردن شعار سال به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

مسئول بنیاد مهدویت استان لرستان‌ با اشاره به این‌که هم‌دلی آن‌قدر مهم است و جایگاه والایی دارد که در قرآن‌ کریم از آن به‌عنوان نعمت الهی یاد شده است که خود این امر یک امتیاز مهم در برتری دین اسلام بر سایر مکاتب است، تصریح کرد: هم‌دلی بین یک ملت و حاکمان یعنی ایجاد رابطه عاطفی و مهر و دوستی و اتحاد بین دولت و ملت.

وی با بیان این‌که هم‌دلی و هم‌زبانی که در شعار سال 94 آمده است نسخه‌ی زیبای خداوند متعال است که برای بشریت پیچیده شده است و آن را به‌عینه در آیات الهی می‌بینیم، اظهار کرد: هم‌دلی پیام‌آور اتحاد، هم‌بستگی و دوری از مشکلات است و هم‌زبانی یعنی درک متقابل و محرم یکدیگر شدن ‌برابر ناملایمتی‌ها است و تجلی این دو را می‎توان در اتحاد و امت واحد بودن جست‌وجو کرد.

موسوی‌ با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته نیز با توجه به شعار همان سال شاهد دست‌آوردهای خوبی از سوی دولت و ملت بوده‌ایم، اظهار کرد: با توجه به تحریم‌هایی که در سال‌های گذشته بر ایران تحمیل شده است و با توجه به شعارهای سال‌های گذشته می‌بینیم که ملت ما توانسته است با عملیاتی شدن شعار سال خواسته مقام معظم رهبری و دولت‌مردان را عملی کند.

مسئول بنیاد مهدویت لرستان با بیان این‌که در سال 94 که شعار ما دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی است، همه‌ی اقشار جامعه می‌توانند به طرق مختلف در تحقق آن نقش ایفا کنند، گفت: دست‌آورد این هم‌دلی و هم‌زبانی ایجاد اتحاد و یکی بودن ‌بین مردم و حاکمان است.

وی با اشاره به این‌که به‌عنوان مثال می‌توان به نقش دانشگاهیان در تحقق شعار سال اشاره کرد، تصریح کرد: اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان می‌توانند در این زمینه به نقش‌آفرینی بپردازند، چون این قشر با وفاق، هم‌دلی و تکریم استاد از سوی دانشجو و اتحاد آن‌ها می‌توانند برای کمک به دولت و خدمت به ملت نقش داشته باشد و نتیجه‌ی خودش را در افق و آینده کشور نشان دهد.

موسوی‌ با بیان این‌که دانشجویان سرمایه‌های علمی هستند که میراث گران‌بهای نظام هستند، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم از این دانشجویان دانشمندان بزرگی تربیت کنیم که مصداق کمک به ملت است و این امر در سایه هم‌دلی و هم‌زبانی محقق می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 94011704278
  • خبرنگار :