/دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی/

قادرمرزی: همدلی و همزبانی شامل همه مردم و ارکان کشور می‌شود

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی که در شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، دعوت به اتحاد ملی برای پیشرفت کشور است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی که در شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، دعوت به اتحاد ملی برای پیشرفت کشور است.

حامد قادرمرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان اظهار کرد: سرزمین، ملت و حکومت سه عنصر تشکیل دهنده هر کشوری هستند که در بخش عمده‌ای از کشورها دولت و حکومت به یک معنی هستند.

وی با اشاره به اینکه در سرزمین ما فداکاری‌های بزرگی به ویژه بعد از انقلاب اسلامی ایران رقم خورده است، افزود: بخش عمده‌ای از حکومت در کشور ما به واسطه رای مردم انتخاب می‌شود و این مسئله نماد کامل دموکراسی است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه دشمنان همواره در طول تاریخ درصدد بوده‌اند میان دولت، مردم و سرزمین ما فاصله ایجاد کنند که خوشبختانه تاکنون موفق نشده‌اند.

وی بیان کرد: دولت جدیدی که بر سر کار آمد با نارسایی‌هایی که از دولت قبلی باقی مانده بود مواجه شد و متاسفانه منتقدان این نارسایی‌ها را از آن دولت جدید دانستند.

قادرمرزی تصریح کرد: متاسفانه منتقدان و مخالفان دولت، خواسته یا ناخواسته خارج از انصاف مواردی را به دولت تدبیر و امید مرتبط دانستند و در مجامع عمومی مطرح کردند که پیامدهای منفی را به لحاظ اعتماد عمومی وارد کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با هوشیاری و فراست خاصی امسال را به نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کردند، افزود: این شعار رهبری باید به عنوان یک شعار پایه‌ای و اساسی برای همه دولت‌های بعدی نیز مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همدلی و همزبانی که مقام معظم رهبری عنوان کردند شامل همه مردم و ارکان کشور و حتی مجلس شورای اسلامی نیز می شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مردم تشکیل شده است، ادامه داد: متاسفانه گاهی اوقات نیز نقدهایی خارج از انصاف از سوی نمایندگان مجلس علیه دولت مطرح شد که امیدوارم با توجه به این شعار، همدلی بین دولت و مجلس بیشتر از این تقویت پیدا کند.

قادرمرزی تصریح کرد: هدف ملت و دولت توسعه و تقویت کشور، ارتقای شاخص‌های توسعه کشور و به اهتزار درآوردن پرچم کشور در مجامع بین المللی است که اگر همدلی وجود نداشته باشد و انرژی‌ها صرف تخریب و نقدهای خارج از انصاف شود باعث فرسایش نیروهای سازنده کشور می‌شود.

وی ادامه داد: همدلی و همزبانی که در شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، دعوت به اتحاد ملی برای پیشرفت کشور است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: گاهی اوقات نیز از سوی خود اعضای دولت نسبت به منتقدان منصفانه برخورد نشده است در صورتی که دولت نباید انتظار داشته باشد چه هوداران و چه منتقدان دولت، دست به مداحی دولت بزنند.

وی ادامه داد: دولت باید ظرفیت نقدپذیری را در خود تقویت کند و نقدهای سازنده را بپذیرد، زیرا همدلی و همزبانی به این معنی نیست که کسی نباید از دولت انتقاد کند.

قادرمرزی عنوان کرد: همدلی و همزبانی باید به صورت یک رویه‌ی وحدت ملی باشد و هر کسی در جایگاه خودش کشور را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کند.

وی بیان کرد: در شرایطی که کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی است همه باید کمک کنیم کشور این پیچ‌های تاریخی را به سلامت و موفقیت طی کند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات دولت یازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: به نظر بنده، دولت یازدهم در تحقق شعار سال 93 در بخش اقتصادی بسیار موفق عمل کرد و توانست تورم افسار گسیخته و شتابان دولت قبل را مهار کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید شاخص رشد اقتصادی را در حد قابل قبولی ارتقا داد و توانست ثبات و آرامش اقتصادی خوبی را در کشور ایجاد کند، یادآور شد: امیدوارم که امسال نیز دولت بتواند اقتصاد کشور را تقویت کند و شاخص‌های رفاه اجتماعی را ارتقا دهد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94011502935
  • خبرنگار :