برای خانه‌تکانی، قالیشویی معتبر پیدا کنید

رئیس اتحادیه قالیشویی اهواز با اشاره به فعالیت 60 قالیشویی مجاز در این شهر، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه آسیب در فرش خود پس از تحویل از قالیشویی، موضوع را به اتحادیه یا واحد تعزیرات اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه قالیشویی اهواز با اشاره به فعالیت 60 قالیشویی مجاز در این شهر، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه آسیب در فرش خود پس از تحویل از قالیشویی، موضوع را به اتحادیه یا واحد تعزیرات اطلاع دهند.

عبدالرحیم محلوجی در گفت​وگو با خبرنگار خبرگزار دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: چون بیشتر قالی​ها دارای تراکم بالا هستند، هر قالیشویی قادر به شستن آن​ها نیست بنابراین تعدادی از قالیشویی​ها هنگام تحویل فرش از مشتری تعهداتی می​گیرند که در صورت ایجاد مشکل برای فرش هنگام شست​وشو، مسئولیت آن متوجه قالیشویی نیست که این موضوع در نهایت مشکلاتی هم برای اتحادیه و هم مشتری ایجاد می‌کند.

وی افزود: مشتریان در صورتی که هنگام تحویل گرفتن قالی​ها، مشکلی مانند پارگی و ... مشاهده کردند، به اتحادیه یا واحد تعزیرات مراجعه کنند و پرونده تشکیل دهند تا به موضوع رسیدگی شود.

رئیس اتحادیه قالیشویی اهواز گفت: آنچه که اهمیت دارد این است که مشتریان باید به قالیشویی معتبر و دارای جواز کسب مراجعه کنند. شهروندان می​توانند درباره قالیشویی​های معتبر از اتحادیه استعلام بگیرند. برخی قالیشویی​ها معمولا از دستگاه​های قدیمی برای شست​وشو استفاده می​کنند که اتحادیه می​تواند قالیشویی​های معتبری که از دستگاه​های جدید استفاده می​کنند را به مشتریان معرفی کند.

محلوجی اظهار کرد: شهروندی که قالی​های خود را سالم تحویل قالیشویی می​دهد، باید سالم تحویل بگیرد لذا مشتریان باید مراقب قالیشویی​های غیرمجاز باشند. در حال حاضر 50 تا 60 قالیشویی غیرمجاز در اهواز فعالیت می​کنند که تاکنون موفق شدیم تعدادی از این قالیشویی​ها را پلمب کنیم.

وی گفت: البته تعدادی هم به صورت تلفنی کار می​کنند و زمانی که مشتری تقاضای آدرس می​کند، نشانی منزل را در اختیار مشتری قرار می​دهند. درباره نحوه برخورد با این گونه قالیشویی​ها نیز مکاتباتی با اماکن و ارگان‌های ذیربط انجام دادیم تا اقدامات لازم جهت شناسایی و قطع تلفن این افراد انجام شود.

رئیس اتحادیه قالیشویی اهواز تصریح کرد: واحد تعزیرات واقع در خیابان 9 غربی کیان‌پارس آماده رسیدگی به شکایات شهروندان در این زمینه است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 93121005490
  • خبرنگار :

برچسب‌ها