رییس کمیسیون تخصصی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیوان عدالت اداری با بیان اینکه برقراری مستمری، اعتراض به بدهی و احتساب سوابق بیمهای از عمدهترین موارد شکایات مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: با اجرای شفاف دستورالعملها میتوان از بسیاری شکایات جلوگیری کرد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجتالاسلام والمسلمین باقری، در نشستی با حضور مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین اجتماعی و مدیرکل و روسای شعب تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ، اظهار کرد: کار در تأمین اجتماعی بسیار گسترده، حساس و خداپسندانه است و این سازمان بیش از نیمی از افراد کشور را تحت پوشش خود دارد و یکی از بزرگترین سازمانهای ارائهدهنده بیمه است و بحران در این سازمان، بحران در کشور است.
وی تعامل با سازمان تامین اجتماعی را برای کاهش شکایات و اجرای احکام دیوان عدالت اداری بسیار سازنده و کارساز توصیف کرد و افزود: برگزاری جلسات مشترک و تعامل سازنده، زمینهساز کاهش مراجعات بیمهشدگان، کارفرمایان و رفع مشکلات مردم خواهد بود.
انتهای پیام