خناری‌نژاد: می‌خواهم برای اولین بار سهمیه المپیک بگیرم

عضو تیم ملی ژیمناستیک پس از دعوت به مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ ژاپن، گفت: تمام تلاشم این است که با قرار گرفتن در رده بندی دنیا برای کسب سهمیه المپیک مبارزه کنم.

عضو تیم ملی ژیمناستیک پس از دعوت به مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ ژاپن، گفت: تمام تلاشم این است که با قرار گرفتن در رده بندی دنیا برای کسب سهمیه المپیک مبارزه کنم.

هادی خناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، که از سوی فدراسیون ژیمناستیک ژاپن به مسابقات جایزه بزرگ ژاپن دعوت شده‌ است، ‌اظهار کرد: در این مسابقات که از 20 آذر ماه به مدت چهار روز در ژاپن برگزار می‌شود، تمام 24 تیم برتر ژیمناستیک دنیا و نفرات اول تا سوم المپیک حضور دارند که از من نیز برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: می‌خواهم در این رقابتها در دار حلقه، پرش خرک و پارالل شرکت کنم و به فینال راه پیدا کنم. از طرفی چون در بازی‌های آسیایی اینچئون و در مرحله فینال و هنگام سقوط از خرک در اجرای پشتک زاویه موفق نبودم با تغییر روش پرش به پرش "سوکاها"، این نوع پرش را در مسابقات ژاپن امتحان می‌کنم تا اگر شانس با من یار بود جزو پنج نفر اول دنیا قرار بگیرم.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف خود را کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به چنین هدف بزرگی چندین تورنمنت برای خود پیش‌بینی کردم تا بتوانم با جذب اسپانسر مناسب و با هزینه شخصی در این تورنمنت‌ها شرکت کنم.

خناری‌نژاد اضافه کرد: اگر بتوانم با حضور در چند تورنمنت آسیایی و جهانی، بالاترین امتیاز را کسب کنم و در رنکینگ قرار بگیریم، قطعا در فدراسیون جهانی نیز می‌توانم جایگاه پیدا کنم و دیگر مشکی برای کسب سهمیه المپیک نخواهم داشت.

وی در پایان گفت: امیدوارم شورای برون مرزی هر چه سریع‌تر حضورم را در رقابت‌های جایزه بزرگ ژاپن تایید کند تا با گرفتن روادید، تاییدیه خود را برای شرکت در مسابقات به فدراسیون ژیمناستیک ژاپن بفرستم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • چهارشنبه/ ۱۴ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93081406378
  • خبرنگار : 90047

برچسب‌ها