محمد صمیمی: سطح بازی‌های آسیایی از لیگ دوومیدانی ایران هم پایین‌تر است!

پرتابگر دیسک ایران در بازی‌های آسیایی گفت: به نظرم بزرگان و هر کسی که می‌تواند باید به دوومیدانی که مادر همه رشته‌هاست، کمک کند تا انگیزه لازم برای دوومیدانی‌کاران ایجاد شود.

پرتابگر دیسک ایران در بازی‌های آسیایی گفت: به نظرم بزرگان و هر کسی که می‌تواند باید به دوومیدانی که مادر همه رشته‌هاست، کمک کند تا انگیزه لازم برای دوومیدانی‌کاران ایجاد شود.

محمد صمیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار کرد: سطح بازی های آسیایی حتی در سطح لیگ برتر دوومیدانی ایران هم نیست چرا که احسان حدادی، من و برادرم از تمامی پرتابگران آسیایی بهتر هستیم اما متاسفانه من بدشانسی آوردم و نتوانستم مدال بگیرم.

او درباره چهارمی خود در بازی های آسیایی تصریح کرد: روز قبل از مسابقه دیسکم را تحویل مسئولان برگزاری مسابقات دادم و برچسب تایید را هم به آن زدند که می‌توانم از آن استفاده کنم اما روز مسابقه یکی از داوران که هندی بود از دیسک ایراد گرفت و گفت مشکل دارد. در صورتی که در قهرمانی جهان و دانشجویان جهان من با همین دیسک پرتاب کرده بودم. قهرمان آلمانی المپیک هم با همین دیسک پرتاب کرده بود. من مطمئن هستم که مشکلی بابت دیسک وجود نداشته است و من نمی دانم مشکل چه چیزی بوده است؟

صمیمی درباره مصدومیتش قبل از آغاز رقابت‌ها اظهار کرد: قبل از مسابقه و زمانی که آزمایشی دیسک را پرتاب می‌کردیم یک زنبور در کلاه من بود و گردنم را نیش زد. من به دلیل حساسیتی که به زنبور دارم تا آمپول نزنم خوب نمی شوم و این زنبور گزیدگی هم به حدی بود که نفسم بالا نمی‌آمد و گردنم می‌سوخت.

پرتابگر دیسک ایران تصریح کرد: رکورد من قبل از بازی‌های آسیایی از همه حریفانم در اینچئون بالاتر بود اما همه چیز برهم خورد. من با توجه به تمریناتم روی مدال طلا حساب می‌کردم اما دیسک هایی که به من دادند نو بود و از دستم سر می‌خورد، زنبورگزیدگی هم بدشانسی من را کامل کرد.

او درباره مشکلات مالی فدراسیون دوومیدانی به ایسنا گفت: حقیقت امر این است که ما مشکلات مالی داشتیم و حدود 10 یا 20 روز قبل از بازی‌ها پول به بچه ها پرداخت شد و این موضوع به نظرم عجیب و غیر طبیعی است. چرا که ورزشکار در اردو احتیاج به پول دارد، البته اعتراضی نسبت به آقای داوری وجود ندارد چرا که همه تلاشش را برای مهیا کردن امکانات برای ما انجام داد. اردوهایی که وظایف اصلی فدراسیون بود، برگزار شد. خوشبختانه امسال هر آن‌چه که به فدراسیون گفتیم انجام دادند و به نظرم نتایج متوجه فدراسیون نیست.

صمیمی درباره انتقادات نسبت به فدراسیون به دلیل عملکرد ضعیف دوومیدانی کاران در اینچئون گفت: من کاری به انتقادات دیگران ندارم اما نظر من این است که دلیل ناکامی دوومیدانی نبود باشگاه و مسابقه خوب است. اگر یک ورزشکار بخواهد به یک آمادگی مناسب برسد باید در چندین مسابقه بین‌المللی خوب شرکت کند یعنی فقط تمرین کردن مهم نیست.

محمد صمیمی در ادامه گفت: من خودم هنوز قراردادی با هیچ تیمی برای لیگ برتر دوومیدانی ندارم و مبلغ پیشنهادی آن‌ها به قدری کم بود که اصلا نمی‌شود به آن فکر کرد. خواهش می‌کنم اگر کسی می تواند جریان را تغییر دهد و به لیگ دوومیدانی کمک کند، دریغ نکند. دوومیدانی مادر ورزش‌هاست و بزرگان باید کاری کنند که باشگاه های خوب ایجاد شود تا دوومیدانی کاران انگیزه لازم را داشته باشند.

صمیمی درباره مسابقات بعدی خود تصریح کرد: به مانند رقابت های گذشته تمام تلاشم را می کنم که موفق باشم اما واقعا خسته ام. زندگی و جوانی خودم را برای ورزش می‌گذارم اما هیچ چیز به دست نمی‌آورم، با این حال در مسابقات قهرمانی جهان تلاش می کنم بهترین باشم. متاسفانه بازی‌های آسیایی دومین رقابتی بود که من موفق نشدم مدال بگیریم.

او درباره شرکت درلیگ الماس نیز گفت: به دلیل اینکه رکورد من بالای 65 متر است ورودی رقابت ها را دارم اما بدون اسپانسر نمی‌توانم کار کنم. اگر بتوانم یک اسپانسر خوب پیدا کنم می توانم در این لیگ شرکت کنم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۱ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93072111575
  • خبرنگار :