ملی‌پوش جودو: در اینچئون طلسم شده بودیم!

جودوکار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی گفت: در بازی‌های آسیایی طلسم شده بودیم و انگار نباید مدال می‌گرفتیم!

جودوکار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی گفت: در بازی‌های آسیایی طلسم شده بودیم و انگار نباید مدال می‌گرفتیم!

احسان بهرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص علل ناکامی جودوی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار کرد: بازی‌های آسیایی میدانی است که بهترین‌های جودوی دنیا در آن حضور دارند، چرا که شاخص ترین جودوکاران دنیا جزو کشورهای آسیایی نظیر ژاپن، مغولستان، قزاقستان، کره شمالی و جنوبی و ... هستند. من از قبل می دانستم کار بسیار سختی در اینچئون دارم و شانسم برای رسیدن به مدال ناچیز است.

جودوکار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی افزود: من در دور دوم مقابل حریف کره‌ای که قهرمان جهان بود به روی تاتامی رفتم و در ثانیه های پایانی با اخطار کم کاری که داور مسابقه ناحق به من داد مرا بازنده کردند. در مجموع کل تیم با بدشانسی مواجه شد و همه چیز دست به دست هم داد تا جودو هیچ مدالی نگیرد.

وی با بیان این که آماده سازی خوبی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی داشتیم، گفت: ما به اردوهای برون مرزی نسبتا خوبی رفتیم و در بازی‌های آسیایی نیز چیزی از حریفانمان کم نداشتیم اما هر کدام از جودوکاران ایران به علت ناداوری و یا داشتن استرس نتوانستند نتیجه‌ بگیرند و متاسفانه شرمنده مردم شدیم.

بهرامیان در خصوص علت ناکامی جودوکاران با تجربه تیم ملی نظیر قاسمی نژاد و محجوب نیز، خاطر نشان کرد: محجوب چون تیم باخته بود متاسفانه روحیه خوبی نداشت یا مولایی مقابل حریف ژاپنی که قهرمان جهان بود نتیجه‌ را واگذار کرد. ما همگی طلسم شده بودیم و انگار نباید مدال می‌گرفتیم. نمی‌دانم اشکال کار کجا بود. ما در ایران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تلاش زیادی داشتیم اما نمی‌دانم چرا این گونه نتیجه‌ گرفتیم. ما در مجموع آمادگی بالایی داشتیم و می‌شد که مدال بگیریم اما همه چیز دست به دست هم داد تا موفق نباشیم. قسم می خورم که در این مسابقات طلسم شده بودیم و روز ما نبود که به مدال برسیم.

وی درباره علت خداحافظی قاسمی نژاد از تیم ملی نیز، تصریح کرد: ممکن است یک ورزشکار پس از باخت در مسابقه به علت ناراحتی شدید از روی احساس تصمیم گیری کند. مطمئن باشید قاسمی نژاد به تیم ملی بازمی‌گردد. او کاپیتان تیم بود و از آنجا که همه انتظار داشتند به مدال برسد از ناکامی خود بسیار ناراحت بود.

بهرامیان درباره زمان تشکیل اردوی بعدی تیم ملی جودو، اظهار کرد: فعلا اردو نداریم اما به احتمال زیاد از یک هفته‌ دیگر به اردو می رویم تا در مسابقات پیش‌رو با آمادگی حضور یابیم.

جودوکار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: از ناراحتی مردم بسیار ناراحتیم و شرمنده ایم که دست خالی و بدون گرفتن هیچ مدالی به ایران برگشتیم. ان‌شاءالله ما را دعا کنند تا در مسابقات بعدی بهتر عمل کنیم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • شنبه/ ۱۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93071910479
  • خبرنگار : 71506