پایان کار دوومیدانی کاران ایران در اینچئون/ نمره قبولی نگرفتیم

کاروان تیم دوومیدانی ایران با کسب یک طلا و یک نقره به کار خود در بازی های آسیایی اینچون پایان داد.

کاروان تیم دوومیدانی ایران با کسب یک طلا و یک نقره به کار خود در بازی های آسیایی اینچون پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، هفدهمین دوره بازی های اسیایی اینچئون برای کاروان دوومیدانی ایران به پایان رسید. تیم ملی دوومیدانی ایران با 21 ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام شد که در پایان یک طلا و یک نقره نصیب دوومیدانی‌کاران شد.

احسان حدادی در پرتاب دیسک و لیلا رجبی در پرتاب وزنه توانستند مدال طلا و نقره را به دست بیاورند. چند نفر از افراد کاروان دوومیدانی ایران از همان ابتدا شانس زیادی برای کسب مدال نداشتند و برای کسب تجربه به این بازی‌ها رفته بودند اما نفراتی در کاروان ایران بودند که نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند.

کاوه موسوی ، رضا مقدم در پرتاب چکش و کیوان قنبرزاده و محمدرضا وظیفه دوست در پرش ارتفاع نتایج قابل قبولی نگرفتند و در همان حرکات اولیه خطا کردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

کاوه موسوی که در ماه‌های گذشته همراه لیلا رجبی در اردوی بلاروس بود نتوانست انتظارات را برآورده کند و نه تنها مدالی را به دست نیاورد بلکه یک رکورد هم از خود برجای نگذاشت.

سجادمرادی دونده دوی 800 متر هم که حدود یک هفته قبل از آغاز مسابقات اعزامش به اینچئون حتمی شد دقایقی قبل از آغاز مسابقه‌اش به دلیل مصدومیت انصراف داد. مرادی پیش از اعزامش اعلام کرده بود برای کسب مدال به این مسابقات می‌رود.

در دوی چهار در چهارصدمتر هم که یک اتفاق عجیب برای تیم ایران افتاد و اشتباه در تعویض چوب باعث شانس کسب طلای ایران به راحتی از بین برود.

به گزارش ایسنا، تیم دوومیدانی ایران نسبت به بازی‌های آسیایی گوانگجو که دو طلا و سه نقره به دست آورده بود، ضعیف‌تر عمل کرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۰ مهر ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93071006364
  • خبرنگار :