فان‌خال: در دوران مربیگری‌ام چنین شرایطی را تجربه نکرده‌ام

سرمربی منچستر‌یونایتد می‌گوید تا به حال در دوران مربیگری‌اش چنین شرایطی را تجربه نکرده است.

سرمربی منچستر‌یونایتد می‌گوید تا به حال در دوران مربیگری‌اش چنین شرایطی را تجربه نکرده است.

به گزارش ایسنا، منچستر‌یونایتد در فصل جدید لیگ برتر نمایش ضعیفی داشته است. شیاطین سرخ از 5 دیدار خود در این فصل تنها 5 امتیاز کسب کرده‌اند تا در رده دوازدهم جدول قرار گرفته باشند.

لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستر‌یونایتد درباره شرایط این تیم در فصل جدید لیگ برتر گفت: درست است که نتایج ضعیفی را کسب کردیم ولی از بازی شاگردانم راضی هستم. انتقادهایی را که از خط دفاع من می‌شود، قبول ندارم و معتقدم مدافعان ما شرایط خوبی دارند. در خیلی از دیدار‌ها باید به پیروزی می‌رسیدیم ولی اشتباه‌های خودمان باعث شد تا به این هدف نرسیم. برای مثال وقتی تا دقیقه 60 با دو اختلاف پیش هستید، باید بتوانید در نهایت به پیروزی برسید. در حال حاضر در نیمه دوم جدول قرار داریم و این اصلا رضایتبخش نیست.

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: تا به حال در دوران مربیگری‌ام چنین شرایطی را تجربه نکرده‌ام. یونایتد در حال حاضر از لحاظ کسب نتیجه شرایط بدی دارد و این به ضرر ما تمام شده است. انتظارم پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر چیز دیگری بود ولی شرایط برای ما فرق کرد. باید تلاش کنیم و سطح فنی خودمان را در تمرینات بالا ببریم تا موفق شویم و از این شرایط سخت خارج شویم. منچستر‌یونایتد در مرحله گذار است و باید این مرحله را پشت سر بگذارد.

فان‌خال درباره شرایط بازیکنان خود گفت: 9 بازیکن ما در حال حاضر مصدوم هستند و بلکت نیز محروم است. به این ترتیب نمی‌توانم از 10 بازیکن خودم در بازی برابر وستهام استفاده کنم که ناراحت کننده است. باید به تیم جوانان بروم و چند بازیکن را انتخاب کنم تا در تیم اصلی بازی کنند. ما بازیکنان جوان خوبی داریم که تشنه بازی کردن هستند و انگیزه زیادی برای درخشش در تیم دارند.

سرمربی منچستریونایتد درباره اشتباهات بازیکنانش در بازی های گذشته گفت: بازیکنان من روبات نیستند و انسان هستند. انسان‌ها هم اشتباه می‌کنند و این اجتناب‌ناپذیر است. در یک هفته گذشته تلاش کردم تا بازی‌هایمان را تحلیل کنم تا بتوانم روی نقاط ضعف تیم بیشتر کار کنیم.

فان خال در پایان در پاسخ به این سوال که منچستر‌یونایتد در فصل جدید چه جایگاهی کسب خواهد کرد، گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بین سه تیم اول لیگ برتر جای بگیریم.

منچستر‌یونایتد در هفته ششم لیگ برتر فردا (شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد برابر وستهام به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93070402224
  • خبرنگار : 71460