بیانیه انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه

انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و تجلیل از ایستادگی مردم و مبارزین فلسطینی بیانیه ای صادر کرد.

انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ایران در محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه و تجلیل از ایستادگی مردم و مبارزین فلسطینی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن این بیانیه آمده است :

غزه، سرزمین کوچکی با 360 کیلومتر مربع وسعت و یک و نیم ملیون نفر جمعیت این روزها نماد عزت اسلامی ملت فلسطین است. ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم تجاوزگر و جنایتکار اسرائیل که توسط جهان استکباری غرب و امریکا حمایت می شود، موجب غرور همۀ مسلمانان است. غزه خاریست در همۀ چشم هایی که بر روی عدالت و انسانیت بسته شده اند.

حملات هوایی نظامیان اسرائیل به مردم بی پناه غزه تا کنون حدود 300 کشته و نزدیک به دو هزار مجروح برجای گذاشته است که به استناد گواهی مجامع جهانی قریب 80 درصد آنان را زنان و کودکان و شهروندان غیرنظامی تشکیل می‌دهند. این جنایت گسترده که قلب جهانیان را آزرده است، در حالی ادامه دارد که تاکنون مجامع جهانی نتوانسته‌اند قدم موثری برای جلوگیری از تداوم آن بردارند و به همین دلیل ابعاد این جنایت هر روز گسترده تر می‌شود.

ما ضمن محکوم کردن این جنایات و تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم غزه و نیز رزمندگان فلسطینی که نگذاشته‌اند این جنایت‌ها بی پاسخ بماند غم و اندوه خود را از مصیبتی که بر خانواده های روزه دار غزه وارد آمده است ابراز نموده و به عنوان بخشی از جامعۀ پزشکی ایران آمادگی اعضاء خود را برای امداد رسانی و ارائۀ خدمات پزشکی به مجروحان فلسطینی اعلام می نماییم.

بدون تردید وعدۀ الهی روزی تحقق خواهد یافت و مظلومان داد خود را از ستمگران خواهند گرفت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ تیر ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93042916811
  • خبرنگار :

برچسب‌ها