مجری «نود» طرفدار مسی است

ماراتن پخش زنده در «2014» فردوسی‌پور

در دومین برنامه از «2014» عادل فردوسی‌پور، مجری و تهیه‌کننده ویژه برنامه جام‌جهانی شبکه سه خاطره‌ای را از حضور دونگا در ایران تعریف کرد.

در دومین برنامه از «2014» عادل فردوسی‌پور، مجری و تهیه‌کننده ویژه برنامه جام‌جهانی شبکه سه خاطره‌ای را از حضور دونگا در ایران تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، فردوسی‌پور در دومین شب از ویژه برنامه‌اش در شبکه سه خاطره ای از حضور دونگا، کاپیتان سابق برزیل در ایران و ناهاری که با وی صرف کرده بود تعریف کرد.

وی گفت، دوشنبه وقتی با دونگا رفتیم رستوران برای ناهار، یک روزنامه که فکر می‌کنم خبرورزشی بود روی میز بود. آنها تیتر زده بودنده آقای بد لباس مهمان برنامه عادل! مترجم دونگا هم داشت عکس‌ها را به او نشان می داد و تیترها را برایش ترجمه می کرد که سریع روزنامه را گرفتم و جمع کردم تا تیتر آقای بد لباس را نبیند!

بر اساس این گزارش، قسمت دوم برنامه ویژه جام جهانی با نام «بیست چهارده» حدود ساعت 23 شب گذشته به مدت نزدیک به سه ساعت روی آنتن شبکه سه رفت.

قسمت دوم بیست چهارده با اجرای عادل فردوسی پور و رضا جاودانی آغاز شد. پس از صحبت‌های ابتدایی سوال پیام کوتاه این برنامه با این مضمون پخش شد:

«مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ کدام تیم است؟»

برنامه 2014

در این برنامه عادل فردوسی پور با نگاهی به برنامه مسابقات اعلام کرد شنبه هفته بعد یک ماراتن پخش زنده خواهیم داشت که از ساعت ۷ شب برنامه آغاز می شود و ۷ صبح فردا پایان پیدا می‌کند. فردوسی پور توصیه کرد با این وضع بهتر است برنامه به صورت شیفتی اجرا شود و شیفت رضا جاودانی هم به شیفت آخر در بازی تیم های ژاپن و ساحل عاج منتقل شود!

امیرحاج رضایی مهمان این قسمت از برنامه بود که وظیفه کارشناسی برنامه را که با محوریت مدعیان قهرمانی آغاز شد به عهده داشت. وی انگلیس را مدعی قهرمانی خواند در حالی که در بین گزینه های نظرسنجی بیست چهارده نبود اما برای هلند شانسی قائل نشد.

سپس کلیپی درباره تیم ملی هلند تنها تیم بزرگی که تا به حال قهرمان جهان نشده پخش شد.

در حالی که ۱۵ دقیقه از آغاز برنامه گذشته بود برای اولین بار آمار شرکت‌کنندگان در نظرسنجی به نمایش درآمد که ۲۱۸ هزار نفر تا آن لحظه در نظرسنجی پیامکی شرکت کرده بودند.

در ادامه محمدحسین میثاقی به برنامه اضافه شد و توضیحاتی درخصوص سایت برنامه ارائه کرد.

وی گفت: پیام‌های خوبی از طریق سایت از سراسر کشور دریافت کرده ایم و تصاویر بسیاری برای سایت ۲۰۱۴ ارسال شده است.

کلیپ تولد ۳۰ سالگی مسعود شجاعی در اردوی تیم ملی از دیگر بخش‌های 2014 شامگاه گذشته بود.

پس از آن بحث درباره گروه مرگ جام جهانی آغاز شد و حاضرین در برنامه معتقد بودند گروه های ۴ و ۷ جام جهانی می توانند گروه مرگ باشند. در ادامه آیتمی درباره گروه های مرگ دوره های گذشته جام جهانی و سرنوشت آنها پخش شد.

مسئولان برنامه اعلام کردند به دلیل فراهم نبودن زیرساخت فنی فعلا پاسخ پیامک‌ها برای بینندگان ارسال نمی‌شود اما در شب‌های آتی این امکان فراهم خواهد شد.

معرفی غایبین بزرگ ادوار جام جهانی قسمت دیگری از برنامه بود که به عدم حضور نفراتی چون ابراهیموویچ ، رایان گیگز ، اریک کانتونا و ... در جام جهانی پرداخته شد.

به نقل از سایت 2014،‌ پیش از بررسی روزنامه‌های خارجی توسط محمدحسین میثاقی خبری اعلام شد مبنی بر اینکه علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم دیدار افتتاحیه جام جهانی بین برزیل و کرواسی انتخاب شده و باعث افتخار کشور شده است.

بررسی وضعیت تیم انگلیس در گروه مرگ توسط حاج رضایی انجام شد.

عادل فردوسی پور در جریان این برنامه اعلام کرد فرداشب درخصوص ستاره جام جهانی ۲۰۱۴ نظرسنجی خواهیم کرد. اعلام همین مسئله باعث شد حاضران به دفاع از بازیکن مورد نظر خود پرداخته به طوری که فردوسی پور اصرار داشت در این جمع باید نام سوارز اروگوئه‌ای هم بین نام هایی چون مسی و رونالدو و نیمار قرار بگیرد.

پخش ویدئوی معرفی ایتالیا از تلویزیون فیفا با دوبله فارسی بخش بعدی برنامه بود. به عقیده کارشناسان ایتالیایی ها تیمی هستند که معمولا اگر بتوانند جام را خوب شروع کنند تا مراحل پایانی به راحتی پیش می روند.

پرتغال تیمی بود که پس از پایان بررسی تیم ایتالیا به بحث گذاشته شد. در این لحظه حاضران بازیکن مورد علاقه خود را اعلام کردند که حاج رضایی اعلام کرد طرفدار رونالدو کاپیتان پرتغال است و فردوسی پور گفت من طرفدار مسی و سایر بازیکنان تکنیکی و ظریف هستم و جاودانی گفت احتمالا شما به خاطر چیپ زدن طرفدار او شده‌اید!

ویدئوی معرفی اجتماعی تیم و کشور پرتغال نیز پخش شد.

بخش طنز و سرگرمی سه شنبه برای اولین بار از برنامه بیست چهارده پخش شد که به پخش تصاویر و ویدئوهایی از حاشیه جام جهانی اختصاص داشت. تصاویری از موضوعاتی چون درختکاری کاپیتان های آرژانتین و اسلوونی پیش از بازی دوستانه ، تمرین سرود ملی بازیکنان کرواسی در تمرینات ، بارش شدید تگرگ در بازی دوستانه بلژیک و تونس ، درگیری روبن و ایندی درتمرین تیم ملی هلند، حالت تهوع مسی در بازی دوستانه برابر صربستان و جام جهانی گوسفندها از جمله پخش های جالب این قسمت بود.

پایان پخش این برنامه سه ساعته پخش ویدئوی معرفی سایت برنامه www.۲۰۱۴.ir بود.

عادل فردوسی پور درباره سایت ۲۰۱۴ گفت یک تیم چند نفره مسئولیت به روز رسانی این سایت را به عهده دارند که هم اتفاقات برنامه را تا این لحظه پوشش داده اند و هم یک سری اخبار تولیدی روی این سایت دارند و آخرین اخبار و اطلاعات روی صفحه اول سایت ۲۰۱۴ قابل دسترسی است و بچه ها خوب دارند کار می کنند و تلاش می کنند تا یک سایت به روز در اختیار شما بگذارند. صحبت های مهمانان برنامه و دوستان لحظه به لحظه روی سایت می آید و اگر کسی لحظه ای از برنامه را از دست داد می تواند متن آن را از روی سایت بخواند. سعی می کنیم در طول رقابت ها به خصوص بخش مخصوص ارتباط با بینندگان و دریافت مطالب شما را فعال تر کنیم.

رضا جاودانی با اشاره به تصویر سایت که روی نمایشگر برنامه افتاده بود گفت خبر فوت خواهرزاده اسکولاری که چند دقیقه قبل اعلام کردیم الان روی صفحه پایین رفته است و این جالب است که تعداد تولید اخبار سایت جام جهانی تا این اندازه در پایگاه اینترنتی برنامه بالاست و حتما یادتان باشد سر زدن به چنین سایتی را از دست ندهید.

امیر حاج رضایی هم گفت من به این جوانان حسودی می‌کنم و البته خوشحال می‌شوم وقتی می بینم به این شکل و لحظه به لحظه از تراشیدن موی سر بازیکن تا کوچکترین اتفاقات سایرین را رصد و بررسی می‌کنند اما در زمان ما برای اطلاع یافتن از خبرهای ورزشی باید یک هفته منتظر می‌ماندیم تا روزنامه ورزشی شنبه روی دکه روزنامه فروشی بیاید.

در پایان این برنامه یک میلیون و ۳۴۷ هزار نفر در نظرسنجی پیامکی شرکت کردند که نزدیک به ۴۹ درصد برزیل را مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی معرفی کردند ، ۱۵ درصد اسپانیا ، ۱۴ درصد آلمان ، ۱۳ درصد آرژانتین ، ۵ درصد ایتالیا ، ۲ درصد هلند و ۲ درصد سایر تیم ها.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93032111045
  • خبرنگار :

برچسب‌ها