در مراسم تقدیر از برترین های لیگ‌های بسکتبال

کیومرث هاشمی: از بسکتبال حمایت کامل می‌کنیم/ بسکتبال تنها طلای بازی‌های آسیایی را کم دارد

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به قدرت بسکتبال ابراز امیدواری کرد که این رشته به قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون برسد.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به قدرت بسکتبال ابراز امیدواری کرد که این رشته به قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون برسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ برتر بسکتبال ایران اظهار کرد: بسکتبال ایران به درجه بالایی از بالندگی رسیده و شاهد هستیم که لیگ این رشته با چه کیفیتی برگزار می‌شود. در این فصل هم دیدیم که فینال لیگ برتر در چند مرحله برگزار شد که نشان از کیفیت مسابقات بود. من فینال لیگ را دیدم. می‌توان گفت زیبایی‌هایی که بسکتبال دارد در هیچ رشته‌ای دیده نمی شود. این رشته موفق بوده و تمام این نتایج حاصل کار ورزشکاران، مربیان و فدراسیون است و جا دارد از محمود مشحون که در این سال‌ها زحمت زیادی کشیده است تشکر کنم.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به بازی‌های آسیایی اینچئون بیان کرد: زمانی که سطح بالای رقابت مهرام و پتروشیمی را در فینال لیگ دیدم متوجه شدم که بسکتبال ایران توانایی قهرمانی در بازی‌های آسیایی را دارد. من در فینال باشگاه‌های غرب آسیا حضور داشتم و به آقای مشحون گفتم که تنها طلای بازی‌های آسیایی باقی مانده تا افتخارات کامل شود که ان‌شاءالله در سال جاری به این هدف نیز می‌رسیم. من نیز قول می دهم که کمیته ملی المپیک به طور کامل از بسکتبالیست‌ها حمایت کند.

به گزارش ایسنا، مراسم تقدیر از قهرمانان، پیشکسوتان و برترین های لیگ برتر بسکتبال دیشب به همت فدراسیون در هتل المپیک برگزار شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93030100108
  • خبرنگار : 71418