بیک‌زاده: مسئولیت سنگینی در جام جهانی داریم

هاشم بیک زاده مسئولیت اعضای تیم ملی را در جام جهانی برزیل سنگین توصیف کرد.

هاشم بیک زاده مسئولیت اعضای تیم ملی را در جام جهانی برزیل سنگین توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هاشم بیک زاده خاطرنشان کرد: خو‌شبختا‌نه حمایت‌های خوبی در این چند وقت از تیم ملی صورت گرفته است، اما فراموش نکنیم که کار سختی را در جام جهانی 2014 برزیل در پیش داریم و باید تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهیم.

او ادامه داد: اردوهای پیش‌رو کمک زیادی به بالا رفتن آمادگی ملی‌پوشان می‌کند و به نظرم پس از اردوی اتریش می‌توانیم به سطح مطلوبی از آمادگی برسیم.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا هم‌چنان کیفیت لباس‌ها نامطلوب و نامناسب است نیز گفت: متاسفانه بارها در مورد کیفیت نامناسب لباس‌ها صحبت ‌کرده‌ایم و دیگر از گفتن آن نیز خسته شدیم. با این حال کیفیت لباس‌ها در عملکرد ما تاثیرگذار نخواهد بود.

بیک زاده در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا حمایت‌ها از تیم ملی سبب می‌شود که بتواند نتایج خوبی را در جام جهانی 2014 برزیل کسب کند؟ گفت: با این حمایت‌ها روحیه بازیکنان بالا می‌رود، البته مسئولیت ما در جام جهانی بیشتر می‌شود. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا فصل آینده نیز در کنار آبی پوشان پایتخت خواهد بود یا خیر؟ افزود: تمام تمرکزم را بر روی تیم ملی گذاشتم و به استقلال فکر نمی‌کنم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا می‌تواند در جام جهانی 2014 برزیل، لیونل مسی را مهار کند یا خیر؟ با خنده گفت: ببینیم چه پیش می‌آید، توکل به خدا!

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • دوشنبه/ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93022214575
  • خبرنگار :